/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Politichefen på glatis
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 02-05-06 15:16

http://ekstrabladet.dk/112/article194517.ece

Politichefen korte 164 km i timen.

Hastigheden kan vel beregnes med stor precision. De stiplede linjer er vel
ikke malet med tilfaeldig afstand ... men i en hel bestemt laengde og med et
bestemt mellemrum.

Dermed kan man ogsaa bestemme hastigheden flere gange inde midt i filmen ...
og finde der hvor han korte hurtigst..


--
Per, Esbjerg
Med uden dansk tastatur lige her og nu ...



 
 
Thomas H. (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 02-05-06 15:30


"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> skrev i en meddelelse
news:44576994$0$27543$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Dermed kan man ogsaa bestemme hastigheden flere gange inde midt i filmen
> ... og finde der hvor han korte hurtigst..

Kan du også bestemme hvem det er? En Volvo S60/S80 på
danske/svenske/tyske/.... plader; mon ikke der er pænt mange af dem i
verden?
Hvordan folk kan tage sådan noget seriøst det fatter jeg ikke ...og at folk
kan finde på at filme det og få ondt i røven over det, er mig også en
gåde...



BJ (02-05-2006)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 02-05-06 15:35


"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:44576ce7$0$67258$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

KLIP

> Hvordan folk kan tage sådan noget seriøst det fatter jeg ikke ...og at
> folk kan finde på at filme det og få ondt i røven over det, er mig også en
> gåde...

Fordi:

1) Der kan tjenes (Ekstrablads-)penge på oplysningerne.
2) Folk er røvtrætte af dette forbuds- og lovhelvede vi kalder (det
selvretfærdige) Danmark.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Thomas H. (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 02-05-06 16:48


"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:44576e02$0$2093$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...


> 2) Folk er røvtrætte af dette forbuds- og lovhelvede vi kalder (det
> selvretfærdige) Danmark.

Ja sikkert, det er en sørgelig udvikling at de fratager folk evnen at tænke
selv



Ukendt (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-05-06 17:30


"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:44577f2b$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
> "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:44576e02$0$2093$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
>> 2) Folk er røvtrætte af dette forbuds- og lovhelvede vi kalder (det
>> selvretfærdige) Danmark.
>
> Ja sikkert, det er en sørgelig udvikling at de fratager folk evnen at
> tænke selv

Vel fordi, der rent faktisk findes folk der ikke kan tænke selv......én
tænker her på den bmw der hver kører forbi husdøren med > 100 i en 30
zone...ca. 8-10 gange hver aften

--
Tom



Thomas H. (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 02-05-06 18:14


"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:445788f3$0$84017$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Vel fordi, der rent faktisk findes folk der ikke kan tænke selv......én
> tænker her på den bmw der hver kører forbi husdøren med > 100 i en 30
> zone...ca. 8-10 gange hver aften

Sådan en kan man bare ikke nå ligemeget hvilke regler man laver



Thomas J. (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Thomas J.


Dato : 02-05-06 15:50

Den Tue, 2 May 2006 16:29:39 +0200 sendte "Thomas H."
<thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> følgende røgsignaler:

>Hvordan folk kan tage sådan noget seriøst det fatter jeg ikke ...og at folk
>kan finde på at filme det og få ondt i røven over det, er mig også en
>gåde...

Det der pisser mig af er at det er selveste rigspolitichefen der har
ladet sig befordre med den høje hastighed, når han som den første
burde sørge for at loven blev overholdt.
Han ved udmærket godt hvor hurtigt der bliver kørt på motorvejene og
når man kører 30-40 km/t hurtigere end det, så burde han selv sige
fra.

Hvordan kan politiet (duraSell-kaninen) dog tro at almindelige
danskere vil overholde lovene når politiet ikke selv gider?

Bortset fra det ville jeg have været mere forarget hvis det var
foregået på en landevej med modkørende.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04
Yamaha Aerox RR '04
Sony KDL-S40A11E '06

Ukendt (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-05-06 16:39


"Thomas J." <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:5sre52hoeto6t7jd1h2e347h2hqii1rp2f@4ax.com...

> Hvordan kan politiet (duraSell-kaninen) dog tro at almindelige
> danskere vil overholde lovene når politiet ikke selv gider?

Findes der da nogen alm. danskere der overholder lovene?

Efter min mening kan man lige så godt give hastigheder FRI på motorvejene
(med få undtagelser på visse strækninger). I tyskland fungerer det udmærket
med fri hastighed og 100 på alm hovedveje.

Jeg har svært ved at se nogen som gider overholde fartgrænserne.....de
fleste er bare heldige ikke at blive taget (så ofte). Det er lige fra
dommere, advokater, politi, kongehuset, politikere til den alm arbejdsmand
som bliver taget.

--
Tom



BJ (02-05-2006)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 02-05-06 16:42


"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:44577cfb$0$84028$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

KLIP

> Jeg har svært ved at se nogen som gider overholde fartgrænserne.....de
> fleste er bare heldige ikke at blive taget (så ofte). Det er lige fra
> dommere, advokater, politi, kongehuset, politikere til den alm arbejdsmand
> som bliver taget.

Man kan så i sit stille sind give sig til at fundere over, hvad og hvem der
er noget i vejen med, befolkningen eller antallet af forbud/love....

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Henrik Stidsen (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 02-05-06 16:47

It happens that Tom formulated :
> Findes der da nogen alm. danskere der overholder lovene?

Ja

--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
"Tell them, what you’re going to tell them Then tell them And then tell
them, what you just told them" - Nancy Graham



Ukendt (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-05-06 17:31


"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
news:mn.142b7d657c7755f7.34878@news.hs235.dk...
> It happens that Tom formulated :
>> Findes der da nogen alm. danskere der overholder lovene?
>
> Ja

1. april?

--
Tom



Henrik Stidsen (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 02-05-06 17:37

Tom explained on 02-05-2006 :
>>> Findes der da nogen alm. danskere der overholder lovene?

>> Ja

> 1. april?

Næ, hver dag...

--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly
by."
- Douglas Adams



Ukendt (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-05-06 17:51


"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
news:mn.145c7d65d80ce070.34878@news.hs235.dk...
> Tom explained on 02-05-2006 :
>>>> Findes der da nogen alm. danskere der overholder lovene?
>
>>> Ja
>
>> 1. april?
>
> Næ, hver dag...

Nåh, du tænker på gamle fru Jensen som ikke bryder færdselsloven (på vej hen
til banken for at hæve pengene fra kontoen før sociale ydelser skal
beregnes)

--
Tom



Henrik Stidsen (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 02-05-06 18:00

Tom brought next idea :
> Nåh, du tænker på gamle fru Jensen som ikke bryder færdselsloven (på vej hen
> til banken for at hæve pengene fra kontoen før sociale ydelser skal beregnes)

Nej - men tydeligvis er du en af dem der er skideligeglade med
lovgivningen.

--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly
by."
- Douglas Adams



Ukendt (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-05-06 18:08


"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
news:mn.14737d659327c287.34878@news.hs235.dk...
> Tom brought next idea :
>> Nåh, du tænker på gamle fru Jensen som ikke bryder færdselsloven (på vej
>> hen til banken for at hæve pengene fra kontoen før sociale ydelser skal
>> beregnes)
>
> Nej - men tydeligvis er du en af dem der er skideligeglade med
> lovgivningen.

Verden er ikke kun sort og hvid.

--
Tom



Henrik Stidsen (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 02-05-06 18:17

After serious thinking Tom wrote :
>> Nej - men tydeligvis er du en af dem der er skideligeglade med
>> lovgivningen.

> Verden er ikke kun sort og hvid.

Men hvem skal vælge hvilken lovgivning der skal overholdes og hvilken
der kan ignoreres ?

--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
"The reason there are two senators for each state is so that one can be
the designated driver." - Jay Leno



Ukendt (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-05-06 18:46


"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
news:mn.14847d65eba77718.34878@news.hs235.dk...
> After serious thinking Tom wrote :
>>> Nej - men tydeligvis er du en af dem der er skideligeglade med
>>> lovgivningen.
>
>> Verden er ikke kun sort og hvid.
>
> Men hvem skal vælge hvilken lovgivning der skal overholdes og hvilken der
> kan ignoreres ?

Det skal vi jo egentlig selv. Politi og retsvæsen er kun til at straffe og
for det preventive

--
Tom



Thomas H. (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 02-05-06 18:14


"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
news:mn.14737d659327c287.34878@news.hs235.dk...

> Nej - men tydeligvis er du en af dem der er skideligeglade med
> lovgivningen.

Og du er en af de hellige fjolser som praler med at holde alle regler, men
garanteret bryder en masse andre regler udover hastighedsgrænsen!



Henrik Stidsen (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 02-05-06 18:19

Thomas H. brought next idea :
>> Nej - men tydeligvis er du en af dem der er skideligeglade med
>> lovgivningen.

> Og du er en af de hellige fjolser som praler med at holde alle regler, men
> garanteret bryder en masse andre regler udover hastighedsgrænsen!



--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
"Is this now?" - Agatha, The Minority Report



Thomas H. (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 02-05-06 18:21


"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
news:mn.14867d6514f4c0ce.34878@news.hs235.dk...

>> Og du er en af de hellige fjolser som praler med at holde alle regler,
>> men garanteret bryder en masse andre regler udover hastighedsgrænsen!
>
> Næ

.....du er i hvert fald et helligt fjols at høre på.



Henrik Stidsen (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 02-05-06 18:59

Thomas H. formulated on tirsdag :
>>> Og du er en af de hellige fjolser som praler med at holde alle regler, men
>>> garanteret bryder en masse andre regler udover hastighedsgrænsen!

>> Næ

> ....du er i hvert fald et helligt fjols at høre på.

Fordi jeg påstår der i DK findes folk der overholder loven hver eneste
dag ? der skal godt nok ikke meget til før du får dårlig samvittighed
:)

--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
"I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit
going to those places." - Henny Youngman



Jens (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Jens


Dato : 02-05-06 19:12

Henrik Stidsen <nntpspam@hs235.dk> wrote:

> Thomas H. formulated on tirsdag :
> >>> Og du er en af de hellige fjolser som praler med at holde alle regler, men
> >>> garanteret bryder en masse andre regler udover hastighedsgrænsen!
>
> >> Næ
>
> > ....du er i hvert fald et helligt fjols at høre på.
>
> Fordi jeg påstår der i DK findes folk der overholder loven hver eneste
> dag ? der skal godt nok ikke meget til før du får dårlig samvittighed
> :)

Langt de fleste overholder loven hver eneste dag - op til flere gange


Meget få overtræder _aldrig_ loven. Selv om de prøver ihærdigt.
--

Jens F

Henrik Stidsen (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 02-05-06 19:44

It happens that Jens formulated :
> Meget få overtræder _aldrig_ loven. Selv om de prøver ihærdigt.

Korrekt - og forskellen er vel egentlig om det sker med vilje eller ej.

--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
You know this framework is not big enough for the two of us!



Eliasen (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Eliasen


Dato : 02-05-06 20:57


"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> wrote in message
news:mn.14db7d65b29b77aa.34878@news.hs235.dk...
> It happens that Jens formulated :
>> Meget få overtræder _aldrig_ loven. Selv om de prøver ihærdigt.
>
> Korrekt - og forskellen er vel egentlig om det sker med vilje eller
> ej.
>

Naaah, det modsatte er 'mod vilje' og den får du svært ved at overbevise
en dommer om. Hvis du mener 'bevidst' er det en anden sag.

--
Eliasen


Henrik Stidsen (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 02-05-06 21:07

on 02-05-2006, Eliasen supposed :
>> Korrekt - og forskellen er vel egentlig om det sker med vilje eller ej.

> Naaah, det modsatte er 'mod vilje' og den får du svært ved at overbevise en
> dommer om. Hvis du mener 'bevidst' er det en anden sag.

Bevidst eller ubevidst - med vilje eller ikke med vilje. Det er vist et
spørgsmål om ord.

--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
"Tell them, what you’re going to tell them Then tell them And then tell
them, what you just told them" - Nancy Graham



Eliasen (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Eliasen


Dato : 02-05-06 21:22


"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> wrote in message
news:mn.152e7d658c6ba443.34878@news.hs235.dk...
> on 02-05-2006, Eliasen supposed :
>>> Korrekt - og forskellen er vel egentlig om det sker med vilje eller
>>> ej.
>
>> Naaah, det modsatte er 'mod vilje' og den får du svært ved at
>> overbevise en dommer om. Hvis du mener 'bevidst' er det en anden sag.
>
> Bevidst eller ubevidst - med vilje eller ikke med vilje. Det er vist
> et spørgsmål om ord.
>

Ja, netop. Men der er himmelvid forskel på 'ikke med' og 'mod' vilje.

--
Eliasen


Henrik Stidsen (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 02-05-06 21:32

Eliasen pretended :
>>>> Korrekt - og forskellen er vel egentlig om det sker med vilje eller ej.

>>> Naaah, det modsatte er 'mod vilje' og den får du svært ved at overbevise
>>> en dommer om. Hvis du mener 'bevidst' er det en anden sag.

>> Bevidst eller ubevidst - med vilje eller ikke med vilje. Det er vist et
>> spørgsmål om ord.

> Ja, netop. Men der er himmelvid forskel på 'ikke med' og 'mod' vilje.

Nu var det også dig der begyndte at tale om "mod vilje", det var ikke
mig.

--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
"Frisbeetarianism is the belief that when you die, your soul goes up on
the roof and gets stuck." - George Carlin



Eliasen (03-05-2006)
Kommentar
Fra : Eliasen


Dato : 03-05-06 00:01


"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> wrote in message
news:mn.15487d65b5fe52d5.34878@news.hs235.dk...
> Eliasen pretended :
>>>>> Korrekt - og forskellen er vel egentlig om det sker med vilje
>>>>> eller ej.
>
>>>> Naaah, det modsatte er 'mod vilje' og den får du svært ved at
>>>> overbevise en dommer om. Hvis du mener 'bevidst' er det en anden
>>>> sag.
>
>>> Bevidst eller ubevidst - med vilje eller ikke med vilje. Det er vist
>>> et spørgsmål om ord.
>
>> Ja, netop. Men der er himmelvid forskel på 'ikke med' og 'mod' vilje.
>
> Nu var det også dig der begyndte at tale om "mod vilje", det var ikke
> mig.
>

Ja og det var dig der begyndte at tale om 'med vilje'. Du forstår altså
ikke hvad jeg skriver?

--
Eliasen


Henrik Stidsen (03-05-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 03-05-06 17:45

Eliasen used his keyboard to write :
> Du forstår altså ikke hvad jeg skriver?

Jeg tror det er dig der ikke forstår hvad jeg skriver.

Men jeg gider ikke kaste den frem og tilbage så EOD herfra.

--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
"I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit
going to those places." - Henny Youngman



Jens (03-05-2006)
Kommentar
Fra : Jens


Dato : 03-05-06 19:29

Henrik Stidsen <nntpspam@hs235.dk> wrote:

> It happens that Jens formulated :
> > Meget få overtræder _aldrig_ loven. Selv om de prøver ihærdigt.
>
> Korrekt - og forskellen er vel egentlig om det sker med vilje eller ej.

I færdselsloven er der - om nogen - kun få bestemmelser der kræver
fortsæt for at overtrædelse er strafbar.

Så igen: Er der nogen, der aldrig overtræder loven?
--

Jens F

Finn Guldmann (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 02-05-06 17:38

Henrik Stidsen skrev:
>> Findes der da nogen alm. danskere der overholder lovene?
> Ja
>
Babyer måske?

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Henrik Stidsen (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 02-05-06 17:44

Finn Guldmann submitted this idea :
>>> Findes der da nogen alm. danskere der overholder lovene?
>> Ja

> Babyer måske?

Det kan godt ske I lastbilchauffører ikke har respekt for lovgivning,
men der er altså også andre mennesker på vejene.

--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
"The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie
about your age." - Lucille Ball



Finn Guldmann (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 02-05-06 18:22

Henrik Stidsen skrev:
>>>> Findes der da nogen alm. danskere der overholder lovene?
>>> Ja
>> Babyer måske?
> Det kan godt ske I lastbilchauffører ikke har respekt for lovgivning,
> men der er altså også andre mennesker på vejene.
>
Vil du hoppe i havnen (Esbjerg) på at DU overholder loven?

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Henrik Stidsen (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 02-05-06 19:02

Finn Guldmann wrote :
>> Det kan godt ske I lastbilchauffører ikke har respekt for lovgivning, men
>> der er altså også andre mennesker på vejene.

> Vil du hoppe i havnen (Esbjerg) på at DU overholder loven?

Så vidt som det er muligt, ja.

--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
"Careful, Chief. Dig up the past, all you get is dirty."
- Gideon, The Minority Report



Finn Guldmann (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 02-05-06 22:01

Henrik Stidsen skrev:
>>> Det kan godt ske I lastbilchauffører ikke har respekt for lovgivning,
>>> men der er altså også andre mennesker på vejene.
>> Vil du hoppe i havnen (Esbjerg) på at DU overholder loven?
> Så vidt som det er muligt, ja.
>
Overholde loven "så vidt som mulig"? Eller hoppe i havnen "så vidt som
mulig?


--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Per Henneberg Kriste~ (03-05-2006)
Kommentar
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 03-05-06 09:26

Finn Guldmann wrote:
> Henrik Stidsen skrev:
>>>> Det kan godt ske I lastbilchauffører ikke har respekt for
>>>> lovgivning, men der er altså også andre mennesker på vejene.
>>> Vil du hoppe i havnen (Esbjerg) på at DU overholder loven?
>> Så vidt som det er muligt, ja.
>>
> Overholde loven "så vidt som mulig"? Eller hoppe i havnen "så vidt som
> mulig?
>

Havneområdet er spærret af af hensyn til terror. Han kan kun bevæge sig
derind ved at overtræde loven ;)

--
Per, Esbjerg



Finn Guldmann (03-05-2006)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 03-05-06 11:38

Per Henneberg Kristensen skrev:
>>>>> Det kan godt ske I lastbilchauffører ikke har respekt for
>>>>> lovgivning, men der er altså også andre mennesker på vejene.
>>>> Vil du hoppe i havnen (Esbjerg) på at DU overholder loven?
>>> Så vidt som det er muligt, ja.
>> Overholde loven "så vidt som mulig"? Eller hoppe i havnen "så vidt som
>> mulig?
>>
> Havneområdet er spærret af af hensyn til terror. Han kan kun bevæge sig
> derind ved at overtræde loven ;)
>
Jeg tænkte nu mere på om det også var tilrådeligt at hoppe i vandet,
uanset om der er spærret eller ej.

Der er vistnok set bedre badevand andre steder.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Henrik Stidsen (03-05-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 03-05-06 17:46

Per Henneberg Kristensen presented the following explanation :
> Havneområdet er spærret af af hensyn til terror. Han kan kun bevæge sig
> derind ved at overtræde loven

Det er nu ikke det heleder er spærret af - og derudover har jeg
forbindelser så jeg kan komme ganske lovligt derind :) Men hoppe i
havnen - nej tak.

--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
"The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie
about your age." - Lucille Ball



Henrik Stidsen (03-05-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 03-05-06 17:46

Finn Guldmann explained :
>>>> Det kan godt ske I lastbilchauffører ikke har respekt for lovgivning, men
>>>> der er altså også andre mennesker på vejene.
>>> Vil du hoppe i havnen (Esbjerg) på at DU overholder loven?
>> Så vidt som det er muligt, ja.

> Overholde loven "så vidt som mulig"? Eller hoppe i havnen "så vidt som mulig?

Gæt tre gange - hvis det ikke er nok så tror jeg du skal henvende dig i
undervisningsministeriet og bede om skolepengene tilbage ;)

--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
"To be or not to be. That's not really a question." - Jean-Luc Godard



Jørgen M. Rasmussen (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Jørgen M. Rasmussen


Dato : 02-05-06 17:44


"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse

>> Findes der da nogen alm. danskere der overholder lovene?
>
> Ja
>
Som en hvis B.Riis sagde: Jeg er ihvertsfald aldrig blevet taget ;). Jeg
overholder også, stortset.



Thomas H. (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 02-05-06 16:47


"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:44577cfb$0$84028$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Findes der da nogen alm. danskere der overholder lovene?

Nej INGEN, og hvis vi udnævnte en dag hvor alle skulle filme og måle alle,
kunne man nok sende bøder til 98% af befolkning - hvilket IMO viser at
lovene mange steder ikke rigtig passer forholdene.


> Efter min mening kan man lige så godt give hastigheder FRI på motorvejene
> (med få undtagelser på visse strækninger). I tyskland fungerer det
> udmærket med fri hastighed og 100 på alm hovedveje.

Helt enig, jeg tror også det ville give mere respekt de steder der så ER
hastighedsgrænser




Henrik (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Henrik


Dato : 02-05-06 17:01


"Thomas J." skrev i en meddelelse
>
> Det der pisser mig af er at det er selveste rigspolitichefen der har
> ladet sig befordre med den høje hastighed, når han som den første
> burde sørge for at loven blev overholdt.
> Han ved udmærket godt hvor hurtigt der bliver kørt på motorvejene og
> når man kører 30-40 km/t hurtigere end det, så burde han selv sige
> fra.
>

Jeg har ikke set filmen og jeg har ikke læst mediernes behandling af sagen -
men:
- ja, rigspolitchfen har et (med)ansvar for at han og alle andre overholder
landets love..
- kan han drages til ansvar for sin chauførs kørsel (sad han ved siden af,
sad han omme bagved og hvad foretog han sig under kørslen) ?

Henrik



Kent Nielsen (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Kent Nielsen


Dato : 02-05-06 17:07


"Henrik" <hallo_derude@hotmail.comXX> skrev i en meddelelse
news:44578224$0$198$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
SNIP
> og hvad foretog han sig under kørslen) ?

Han sad nok og sagde:
Kør mig hjem og lad det lige gå lidt kvikt !



--
Mvh
Kent Nielsen



Klaus D. Mikkelsen (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 02-05-06 17:13

Kent Nielsen skriver:
>
> Han sad nok og sagde:
> Kør mig hjem og lad det lige gå lidt kvikt !

Næppe, han var på vej mellem 2 møder.

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:
http://home6.inet.tele.dk/moppe/togstue.html

Jørgen M. Rasmussen (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Jørgen M. Rasmussen


Dato : 02-05-06 17:53


"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse
> Kent Nielsen skriver:
>>
>> Han sad nok og sagde:
>> Kør mig hjem og lad det lige gå lidt kvikt !
>
> Næppe, han var på vej mellem 2 møder.
>
Så sagde han "lad det gå lidt kvikt". And so what?, vi sidder og himmler op
om politiet ikke laver en **** for pengene, samtidig med at deres chef ikke
får lov at lede/styre dem??.. Det er på samme niveau som da en paparrazi
filmede Jokke sidste el. forrige sommer. Det var forøvrigt den samme klaphat
som igen savede hovedet af Den Lille Havfrue ;).



BJ (02-05-2006)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 02-05-06 17:55


"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> skrev i en meddelelse
news:44578e60$0$2097$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

KLIP

> Så sagde han "lad det gå lidt kvikt". And so what?, vi sidder og himmler
> op om politiet ikke laver en **** for pengene, samtidig med at deres chef
> ikke får lov at lede/styre dem??.. Det er på samme niveau som da en
> paparrazi filmede Jokke sidste el. forrige sommer. Det var forøvrigt den
> samme klaphat som igen savede hovedet af Den Lille Havfrue ;).

Af alle, så lige fra dig, der "overfalder" alle civilister med meget stor
nidkærhed..:)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Jørgen M. Rasmussen (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Jørgen M. Rasmussen


Dato : 02-05-06 18:22


"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:44578efb$0$2099$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>

> Af alle, så lige fra dig, der "overfalder" alle civilister med meget stor
> nidkærhed..:)
>
Der er forskel på at gå i for små sko, og jokke i spinaten ;).



Uffe Ravn (03-05-2006)
Kommentar
Fra : Uffe Ravn


Dato : 03-05-06 00:04

Jørgen M. Rasmussen wrote:

> Så sagde han "lad det gå lidt kvikt".

Sandsynligvis sagde han: Næste møde er i Xkøping kl xx,

Mvh. Uffe Ravn



Ukendt (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-05-06 16:17

On Tue, 2 May 2006 16:29:39 +0200, "Thomas H."
<thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote:

>
>"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> skrev i en meddelelse
>news:44576994$0$27543$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
>> Dermed kan man ogsaa bestemme hastigheden flere gange inde midt i filmen
>> ... og finde der hvor han korte hurtigst..
>
>Kan du også bestemme hvem det er? En Volvo S60/S80 på
>danske/svenske/tyske/.... plader; mon ikke der er pænt mange af dem i
>verden?
>Hvordan folk kan tage sådan noget seriøst det fatter jeg ikke ...og at folk
>kan finde på at filme det og få ondt i røven over det, er mig også en
>gåde...

Det er sandsynligvis den rigtige bil med politichefen i, men der er
ingen måde at bevise det på med den film (i hvert fald ikke i den
kvalitet, EB viser den med). Hvad med den bil, der overhaler dem ca.
midtvejs i filmen, skal føreren af den i spjældet??
Jeg kan så udmærket forstå, fotografen ikke vil stå frem - han står
vel til en ubetinget frakendelse ud fra billederne, når man nu lægger
hans forseelser sammen. (160+, tæt på ind imellem, betjener håndholdt
telefon under kørslen)
Selvfølgelig skal rigspolitichefens bil ikke overtræde færdselsloven
uden blå blink tændt, men forseelsen berettiger da vist ikke til
forsider og tre sider på tekst-TV og udtalelser fra politikere.
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi
kun hunden er chippet

Thomas H. (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 02-05-06 16:54


<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse
news:nhte52104d13qpghjmpvr9cftqcvnrng3p@4ax.com...

> Det er sandsynligvis den rigtige bil med politichefen i, men der er
> ingen måde at bevise det på med den film

Hvorfor så lave en sag ud af det? Jeg fatter det simpelthen ikke.
Jeg tror jeg vil sidde hele dagen i morgen og kigge her:
http://www.trafikken.dk/webcam/amagerS.jpg måle bilerne mellem to punkter
og så anmelde en masse, man må let kunne finde en masse biler der ligner en
masse kendtes


> Selvfølgelig skal rigspolitichefens bil ikke overtræde færdselsloven
> uden blå blink tændt, men forseelsen berettiger da vist ikke til
> forsider og tre sider på tekst-TV og udtalelser fra politikere.

Nej det er næsten det mest utrolige, at den slags kan bringe SÅ meget
ballade, nu er der sikkert også snart nogle politikere der ytrer sig om at
reglerne må laves om!



BJ (02-05-2006)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 02-05-06 16:59


"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:445780a0$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

KLIP

> nu er der sikkert også snart nogle politikere der ytrer sig om at reglerne
> må laves om!

Nemlig, 30 km/ i byen, 100 km/t på landevej, 150 km/t på motorvej samt 4
millioner kroner i bøde og 5 dask i røven med en våd Berlinger
(søndagsudgaven) ved overtrædelse..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Martin Kiefer (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Martin Kiefer


Dato : 02-05-06 18:26


"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:445781ac$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>

> 5 dask i røven med en våd Berlinger (søndagsudgaven) ved overtrædelse..;)
>

Nogen vil måske ikke betragte dette som en straf?

--
Mvh
Martin Kiefer
www.kiefer.dk/m/



BJ (02-05-2006)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 02-05-06 21:03


"Martin Kiefer" <news2@kiefer.dk> skrev i en meddelelse
news:44579628$0$2088$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

KLIP

>> 5 dask i røven med en våd Berlinger (søndagsudgaven) ved overtrædelse..;)
>>
>
> Nogen vil måske ikke betragte dette som en straf?

LOL, du har sikkert ret..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Thomas H. (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 02-05-06 17:25


"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:445780a0$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

>> Selvfølgelig skal rigspolitichefens bil ikke overtræde færdselsloven
>> uden blå blink tændt, men forseelsen berettiger da vist ikke til
>> forsider og tre sider på tekst-TV og udtalelser fra politikere.

Glemte lige: Og ordet "vanvidskørsel" , det er næsten så dumt at man kun kan
ryste på hovedet, hvis ikke det var fordi man viste at rigtig mange
mennesker tager det til sig og husker det i lang tid...



BJ (02-05-2006)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 02-05-06 17:29


"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:445787d2$0$67256$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

KLIP

> Glemte lige: Og ordet "vanvidskørsel" , det er næsten så dumt at man kun
> kan ryste på hovedet, hvis ikke det var fordi man viste at rigtig mange
> mennesker tager det til sig og husker det i lang tid...

Er det ikke det samme ord som anvendes, når civilister overtræder
hastigheder også..?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Thomas H. (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 02-05-06 18:19


"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:445788e9$0$2096$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Er det ikke det samme ord som anvendes, når civilister overtræder
> hastigheder også..?

Muligt, men så du DR kl. 18:30? Journalisten spurgte Mogens Wilbert to gange
vildt forarget: "Jamen er 150 ikke også VANVIDSKØRSEL, er det ikke
vandvidskørsel!!?"

Det sjove/tragiske var så at politichefen senere blev spurgt om det samme,
men mente ikke det var vanvidskørsel før man kørte 160 eller derover ....
tænk at man ligefrem kan sætte tal på hvornår noget er vanvidskørsel, det
viser lidt om hvor meget man går op i tal og statistik idag, fremfor sund
fornuft - jeg brækker mig snart over det!



Finn Guldmann (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 02-05-06 18:20

BJ skrev:
>> Glemte lige: Og ordet "vanvidskørsel" , det er næsten så dumt at man kun
>> kan ryste på hovedet, hvis ikke det var fordi man viste at rigtig mange
>> mennesker tager det til sig og husker det i lang tid...
> Er det ikke det samme ord som anvendes, når civilister overtræder
> hastigheder også..?
>
Jo, helt ned til 55 km/t hvor 50 må køres.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Thomas H. (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 02-05-06 18:23


"Finn Guldmann" <n@a.invalid> skrev i en meddelelse
news:e384ct$2pt5$1@newsbin.cybercity.dk...

> Jo, helt ned til 55 km/t hvor 50 må køres.

Ja der skal ikke meget til nu om dage, det "sjoveste" er når der bliver råbt
DØDSKØRSEL uden at nogle så meget som er kommet til skade



Finn Guldmann (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 02-05-06 18:29

Thomas H. skrev:
>> Jo, helt ned til 55 km/t hvor 50 må køres.
> Ja der skal ikke meget til nu om dage, det "sjoveste" er når der bliver råbt
> DØDSKØRSEL uden at nogle så meget som er kommet til skade
>
Det er nok en aflægger af den der med at "Farten dræber". Det gør den
åbenbart også¨selvom der ikke er nogen at dræbe.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Ukendt (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-05-06 17:53


"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:445787d2$0$67256$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
> "Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:445780a0$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
>>> Selvfølgelig skal rigspolitichefens bil ikke overtræde færdselsloven
>>> uden blå blink tændt, men forseelsen berettiger da vist ikke til
>>> forsider og tre sider på tekst-TV og udtalelser fra politikere.
>
> Glemte lige: Og ordet "vanvidskørsel" , det er næsten så dumt at man kun
> kan ryste på hovedet, hvis ikke det var fordi man viste at rigtig mange
> mennesker tager det til sig og husker det i lang tid...

hehe, jeg synes i hvert fald min tur en Porsche'n gik noget hurtigere end
dette fartvanvid

--
Tom



Michael Jørgensen (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Michael Jørgensen


Dato : 02-05-06 16:13

[snip]
> Hastigheden kan vel beregnes med stor precision. De stiplede linjer er vel
> ikke malet med tilfaeldig afstand ... men i en hel bestemt laengde og med
et
> bestemt mellemrum.

Som jeg har skrevet i en anden tråd om emnet: Motorvejsbroerne står
formentlig også med en veldefineret afstand...

Der er f.eks. 3100 m ml. 1. og 2. bro der passeres, og 3800 m ml. 2. sidste
og sidste bro.

Det giver hhv. 146 km/t og 140 km/t i snit mellem broerne.

Hvordan det kan give et samlet snit på 164 km/t er lidt underligt synes
jeg... Men nu har EB naturligvis også fjernet den påstand, og anvender
"brometoden" hvor politiet kommer frem til hhv. 148 og 140 km/t.

>
> Dermed kan man ogsaa bestemme hastigheden flere gange inde midt i filmen
....
> og finde der hvor han korte hurtigst..

Nem'li ja. Men åbenbart ikke godt nok.

Mvh
Michael



Lauge Abildgaard (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Lauge Abildgaard


Dato : 02-05-06 16:49

> Politichefen korte 164 km i timen.
>
> Hastigheden kan vel beregnes med stor precision. De stiplede linjer er vel
> ikke malet med tilfaeldig afstand ... men i en hel bestemt laengde og med
> et bestemt mellemrum.
>
> Dermed kan man ogsaa bestemme hastigheden flere gange inde midt i filmen
> ... og finde der hvor han korte hurtigst..
> --
> Per, Esbjerg
> Med uden dansk tastatur lige her og nu ...

Kunne vi så for hel.... bare få lidt fornuft tilbage i færdselspolitiet. Jeg
har sku lidt ondt i røven over at samtlige motervejsbroer er belejret med
strissere der knalder folk for at køre lidt hurtigere end der står på
skiltet - uanset forhold køretøj og hvad al mulig anden fornuft tilsiger.
Husk på at før i tiden hvor var der patruljevogne på motorvejene og vi ikke
havde det hjernedøde talende yver og Duracell kaninen "bag rattet" var det
almindeligt kendt at man godt kunne køre 130-140km/t uden at blive knaldet
hvis forholdene ellers var til det. Når jeg så samtidigt kan se bøllebrian
ræse gennem vores lille villavej med 70-80km/ og at vi aldrig har og sikkert
aldrig vil se færdselspolitiet på vejen fordi de er travlt optaget med at
fotografere lange lige landeveje og danske motorvejsbroer så bliver min
retsbevidsthed en anelse krænket Men det talende yver og duracell kaninen
har jo gjort et fortræffeligt stykke propagandaarbejde med uhyrlige
tåbeligheder som resultat.

/Abildgaard



Thomas H. (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 02-05-06 16:58


"Lauge Abildgaard" <wholesome@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:44577f79$0$84022$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Kunne vi så for hel.... bare få lidt fornuft tilbage i færdselspolitiet.
> Jeg har sku lidt ondt i røven over at samtlige motervejsbroer er belejret
> med strissere der knalder folk for at køre lidt hurtigere end der står på
> skiltet - uanset forhold køretøj og hvad al mulig anden fornuft tilsiger.
> Husk på at før i tiden hvor var der patruljevogne på motorvejene og vi
> ikke havde det hjernedøde talende yver og Duracell kaninen "bag rattet"
> var det almindeligt kendt at man godt kunne køre 130-140km/t uden at blive
> knaldet hvis forholdene ellers var til det. Når jeg så samtidigt kan se
> bøllebrian ræse gennem vores lille villavej med 70-80km/ og at vi aldrig
> har og sikkert aldrig vil se færdselspolitiet på vejen fordi de er travlt
> optaget med at fotografere lange lige landeveje og danske motorvejsbroer
> så bliver min retsbevidsthed en anelse krænket Men det talende yver og
> duracell kaninen har jo gjort et fortræffeligt stykke propagandaarbejde
> med uhyrlige tåbeligheder som resultat.

Jeg kunne ikke være mere enig, jeg kan desværre efterhånden aflæse det på
min egen kørsel, jeg vurderer ikke rigtig vejen og forholdene mere som jeg
altid gjorde førhen, nu følger man bare skiltene som små robotter....



Anders Majland (03-05-2006)
Kommentar
Fra : Anders Majland


Dato : 03-05-06 16:50

> Jeg kunne ikke være mere enig, jeg kan desværre efterhånden aflæse det på
> min egen kørsel, jeg vurderer ikke rigtig vejen og forholdene mere som jeg
> altid gjorde førhen, nu følger man bare skiltene som små robotter....

Jeg oplever et skift i trafikkulturen. Der er færrer der kører meget hurtigt
men rigtig mange ligger præcist på skiltet hastihged plus 30%. Nu er GPS
baserede kørecomputere jo også blevet så billige at det kan være en god
investering i kampen mod bøder.... Kombinationen af GPS og "fartholder" på
hvad man er villig til at betale og så derudaf - uanset vejens forløb eller
føret ...

Risikoen for at blive taget er jo reelt ikke ret stor - og en enkelt
fartbøde på (maks 30% overskridelser) er jo småpenge i forhold til hvad det
ellers koster at have et køretøj i dagens danmark ...

Jeg forsøger at køre efter forholdene og må også erkende at jeg jeg ofte
ligger i +30% gruppen. På lange "øde" jyske landeveje er 104km/t imho ikke
hurtigt - tidligere fulgte jeg ofte med trafikken med 110-120km/t ....

Men det er sjældent jeg kører meget over 130km/t selv på
motorveje - det er kun min nyeste mc-anskaffelse der kan det
komfortabelt.... Før de ændre hastighedsgrænser på motorveje (130km/t )
kørte jeg ofte omkring 130km/t når der ellers var plads til det - det gør
jeg stadig, men nu er det bare blevet lovligt på en del af strækningen....

Siden jeg fik kørekort i 80'erne har jeg afair fået 3 fartbøder hvoraf de 2
har været med ATK - Dyreste har været 1000kr.

/A




Bjarke Hansen (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 02-05-06 17:15


"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote in message
news:44576994$0$27543$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> http://ekstrabladet.dk/112/article194517.ece

virker ikke



K.T. (02-05-2006)
Kommentar
Fra : K.T.


Dato : 02-05-06 17:31


"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> skrev i en meddelelse
news:44576994$0$27543$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> http://ekstrabladet.dk/112/article194517.ece
>
> Politichefen korte 164 km i timen.
>

Nu var det jo ikke ham selv der kørte, men en chauffør.
Han kan da ikke følge med i farten, hvis han sidder og arbejder bagi.

Knud



Ukendt (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-05-06 17:59


"K.T." <k.t.slet@tesprivat.dk> skrev i en meddelelse
news:4457893d$0$870$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> news:44576994$0$27543$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> http://ekstrabladet.dk/112/article194517.ece
>>
>> Politichefen korte 164 km i timen.
>>
>
> Nu var det jo ikke ham selv der kørte, men en chauffør.
> Han kan da ikke følge med i farten, hvis han sidder og arbejder bagi.

Jeg ville med sikkerhed heller ikke have fået noget som helst med, hvis jeg
pludselig skulle have ørene i vridemaskinen, ja der næsten ingen grænser for
hvad jeg så ikke havde fået med

--
Tom



kunzendorf@gmail.com (02-05-2006)
Kommentar
Fra : kunzendorf@gmail.com


Dato : 02-05-06 21:41

Han skal BARE NED med nakken ligesom alle dem de SCORE kassen på
hverdag i deres fotofælder osv..

De tror nemlig ikke at de kan straffes pga. deres position, og dem som
holder hånden over dem,... men giv ham de 10-12 tusinde kr. i bøde
som vi andre får!!!

Jonas


Klaus D. Mikkelsen (02-05-2006)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 02-05-06 21:48

kunzendorf@gmail.com skriver:
>
> Han skal BARE NED med nakken ligesom alle dem de SCORE kassen på
> hverdag i deres fotofælder osv..

Hvem ?
Chaufføren ?
Ham der har filmet sceancen ?
Ham der overhaler midt i klippet ?

> De tror nemlig ikke at de kan straffes pga. deres position, og dem som
> holder hånden over dem,... men giv ham de 10-12 tusinde kr. i bøde
> som vi andre får!!!

Hvis du har fået en bøde på 10-12kkr har du lavet noget slemt. Men du
har åbenbart ikke forstået din straf.

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:
http://home6.inet.tele.dk/moppe/togstue.html

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177511
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408598
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste