Bedste pris....skift af frontrude
Fra : - STAN -

Dato : 02-05-06 15:09

Jeg skal have skiftet min frontrude på min gamle opel kadett....

Hvor er det billigst.......har forhørt mig....de fleste vil have 3 timer for
at skifte den.....
Men er der ikke nogen som har en god ide til evt. hvor eller hvordan der kan
spares lidt penge ???
Gerne på FYN

Mvh.:

Stefan T.

Fra : Ken Sørensen

Dato : 02-05-06 16:15

"- STAN -" <stefan****toendering@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
for
> at skifte den.....
> Men er der ikke nogen som har en god ide til evt. hvor eller hvordan der

Dem der repererer stenslag osv plejer gerne at ville skifte en rude...

/Ken

Fra : Simone

Dato : 02-05-06 22:08

> [...]
> for at skifte den.....
> Men er der ikke nogen som har en god ide til evt. hvor eller hvordan der

Prøv www.netglas.dk

/Simone

Fra : Jan Vennike

Dato : 03-05-06 05:06

> [...]
> for at skifte den.....
> Men er der ikke nogen som har en god ide til evt. hvor eller hvordan der

Jeg bruger selv Johns Autoruder i Toftlund (sdr. jylland) NÅR jeg skal have
skiftet forruder - har fået 3 nye i min Lupo. Det har de sidste 5 år kostet
2250 kr hver gang og så kommer han til min arbejdsplads i Kolding og gør det

Jeg har på et tidspunkt såmænd også spurgt VW - de skulle have 3.000 +
limsæt, i alt omkring 4.000,-

--
Jan

(Remove the Cat in the email to reach me)

Fra : TGH

Dato : 04-05-06 09:31

"- STAN -" <stefan****toendering@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> for at skifte den.....
> Men er der ikke nogen som har en god ide til evt. hvor eller hvordan der

Hvad med at skifte den selv? Hvis den ikke er limet i så er den lige til at
presse ud og sætte en ny i igen.
Har selv gjort det på en Corsa 1.0 årg. 84 og senest vores Goller 2 GTD,
årg. 90.

Hilsen
THG

Fra : TGH

Dato : 04-05-06 09:32

> [...]
> for at skifte den.....
> Men er der ikke nogen som har en god ide til evt. hvor eller hvordan der

Og så tager det forresten max en halv time med mindre lortet springer =
støvsugning af glas i uendelig tid :)

Fra : Rune Larsen

Dato : 04-05-06 16:46

Det kan også gøres for billigt. Fik engang skiftet min, og derefter
regnede det ind gennem loftlyset, der hurtigt gik i stykker. Sørg for at
det er kompetente folk, der skifter ruden.

Mvh Rune