Salg af trailer: Hvad gør man.
Fra : Bjarne K.

Dato : 02-05-06 10:01

Hvad skal man være opmærksom på ved privat salg af trailer. Jeg tænker den
skal sælges med eller uden plader, og om der er regler for syn ved salg
o.s.v.

Bjarne K.

Fra : Anders Majland

Dato : 02-05-06 11:14

> Hvad skal man være opmærksom på ved privat salg af trailer. Jeg tænker
> den skal sælges med eller uden plader, og om der er regler for syn ved
> salg o.s.v.

At få den omregistreret ... Mange små trailere uden vægtafgift har det med
at skifte ejere flere gange uden et off. ejerskifte.... Afhent evt selv en
blanket på motorkontoret og tilbyd så (mod passende betaling) at
omregistrere den for ham....

Fra : Psypher

Dato : 02-05-06 13:43

"Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev i en meddelelse
> Hvad skal man være opmærksom på ved privat salg af trailer. Jeg tænker
> den skal sælges med eller uden plader, og om der er regler for syn ved
> [...]

Hvis det er en 1000 kg boogie så er jeg gerne køber til den,
hvis prisen og standen er rigtig forståes.

Mvh Lars

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-06 14:02

> Hvis det er en 1000 kg boogie så er jeg gerne køber til den,
> hvis prisen og standen er rigtig forståes.

ja det er guld med sådan en, men de er lidt dyre i pris.. fandt en billigt i
dba..

Mvh
Morten

Fra : Bjarne K.

Dato : 02-05-06 14:38

"Psypher" <ask@for.it> wrote in message
> Hvis det er en 1000 kg boogie så er jeg gerne køber til den,
> hvis prisen og standen er rigtig forståes.
>
> Mvh Lars

Næ, det er faktisk sådan en jeg gerne selv vil have, så derfor overvejer jeg
at sælge min nuværende.

Bjarne K.