Hvor sælger i bil?
Fra : Ukendt

Dato : 01-05-06 17:33

Det undrer mig at jeg ikke finder de samme annoncer på dba OG bilbasen...
hvor sælger i andre jeres brugte?

Mvh Tommy

Fra : Thomas Krath

Dato : 01-05-06 17:46

> Det undrer mig at jeg ikke finder de samme annoncer på dba OG
> bilbasen... hvor sælger i andre jeres brugte?

bilbasen.dk (anvendes af de fleste):

http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=919480&page=1

--
Mvh/TK
sælges: 1997 Camaro Z28 30th Anniversary

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-05-06 20:46

Thomas Krath wrote:

> bilbasen.dk (anvendes af de fleste):
>
> http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=919480&page=1

Hehe...
Den er sgu fed sådan en slæde...

Rustfrit udstyr til 4x4, vans og enkelte personbiler

Fra : Thomas Krath

Dato : 01-05-06 20:49

> Hehe...
> Den er sgu fed sådan en slæde...

Ja - den skaber faktisk også en del attention når man kører gennem byen med
den. Særligt børn har det med at pege helt vildt! :) Sjovt at se.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-05-06 20:56

Thomas Krath wrote:

> Ja - den skaber faktisk også en del attention når man kører gennem
> byen med den. Særligt børn har det med at pege helt vildt! :) Sjovt at
> se.

Ja, det tror jeg gerne...

Tænk på det, når du kigger efter ny bil... .-)

Rustfrit udstyr til 4x4, vans og enkelte personbiler

Fra : Ib

Dato : 01-05-06 18:19

> Det undrer mig at jeg ikke finder de samme annoncer på dba OG bilbasen...
> hvor sælger i andre jeres brugte?

Jeg har lige solgt en, af nogen betegnet som usælgelig, Nissan King Cab via
DBA.

Ib

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 01-05-06 18:28

"Ib" <ib@balle-bredsten.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige solgt en, af nogen betegnet som usælgelig, Nissan King Cab
> via DBA.

Piv piv...

Alt kan sælges.

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 01-05-06 22:31

> Piv piv...
>
> Alt kan sælges.

Jeps. Naturligvis, bare prisen er rigtig.

Personligt kunne jeg aldrig drømme om, at købe bil via. dba.dk Jeg ved ikke
rigtigt hvorfor Men jeg synes bare, at dba virker lidt skummel, når det
kommer til "større" handler. Jeg ville ikke betænke mig et sekund hvis jeg
skulle købe en plæneklipper eller en Weber. Men det har måske noget at gøre
med dba´s, måske uberettigede, ry som værende hjemsted for nogle bestemte
"typer". Lidt latterligt, da jeg er klar over, at en bil sandsynligvis er
til salg på både bilbase.dk og dba.dk !

/Jasper

Fra : Anden

Dato : 09-05-06 15:48