Skovl i højre spor :-)
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-05-06 10:20

Hej NG,

Dagens trafikmelding:

Der er en skovl i højre spor på E45 nordgående mellem
kløverbladskrydset og Tilst afkørslen.

Den var skam god nok, der lå en skovl

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 01-05-06 10:32

>Den var skam god nok, der lå en skovl

Træk nogle timer fra, læg dem til, så var det godt du ikke kom med ~120- og
kun nærlyset tændt ;)).

Fra : Anders

Dato : 01-05-06 10:44

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> wrote in message

> Træk nogle timer fra, læg dem til, så var det godt du ikke kom med ~120-
> og kun nærlyset tændt ;)).

Tror du det føles som at træde på en rive ??

Tænk så på hvis det var sådan en skovl ->
http://www.vibyjern.dk/produkter/laesse.html

Anders

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-05-06 10:50

Jørgen M. Rasmussen wrote:

> Træk nogle timer fra, læg dem til, så var det godt du ikke kom med ~120- og
> kun nærlyset tændt ;)).

Nu vidste jeg godt den lå der, vi så den på vej hjem i fredags
Det var skam også en rimelig melding, det var bare ordlyden i den.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 01-05-06 11:18

>Nu vidste jeg godt den lå der, vi så den på vej hjem i fredags
Det var skam også en rimelig melding, det var bare ordlyden i den.

Der skal ikke grines!!!, jeg har haft en "nærved ulykke" pga en tabt skovl.
Til alt held havde jeg ingen særlig fart på, så den blev pareret.

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-06 15:45

> Det var skam også en rimelig melding, det var bare ordlyden i den.
>
> Der skal ikke grines!!!, jeg har haft en "nærved ulykke" pga en tabt
> skovl. Til alt held havde jeg ingen særlig fart på, så den blev pareret.

Jep det er ikke så tosset med vinterdæk i snevejr så man kan nå at undvige
når man kører med 120

--
Tom

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 01-05-06 20:36

> Jep det er ikke så tosset med vinterdæk i snevejr så man kan nå at undvige
> når man kører med 120

Hvis man køre 120 i snevejr er man #¤%!§, vinterdæk el. ej, nedsat
sigtbarhed :(. Mod tåber selv guderne forgæves.
Nu var der bare mørkt, intet andet.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 01-05-06 20:53

> Hvis man køre 120 i snevejr er man #¤%!§, vinterdæk el. ej, nedsat
> sigtbarhed :(.
Mod tåber selv guderne forgæves.
^^^^^^
kæmper

Fra : GiWeo

Dato : 07-05-06 10:10

Hejsa

>Nu vidste jeg godt den lå der, vi så den på vej hjem i fredags
>Det var skam også en rimelig melding, det var bare ordlyden i den.

Men du gad ikke ringe til vejdirektoratet for at få den fjerne så ikke
andre kue komme til skade ?

--

Lars Engelhardt
info@netinkREMOVE.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-05-06 09:02

GiWeo wrote:
> Hejsa

> Men du gad ikke ringe til vejdirektoratet for at få den fjerne så ikke
> andre kue komme til skade ?

Den lå ikke i vejen den gang, den lå helt inde i siden og var ikke
til nogen fare.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk