Der er nogen der er heldige
Fra : Andersen [3650]

Dato : 30-04-06 20:56

Vi danskere må bare betale ved kasse 1
http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=438126/

Fra : Martin Vollert

Dato : 30-04-06 23:19

Andersen [3650] skrev:
> Vi danskere må bare betale ved kasse 1
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=438126/

Ja så føler man sig jo rigtig til grin når man tanker sin bil her i DK.

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : axel

Dato : 01-05-06 05:32

On Sun, 30 Apr 2006 21:55:51 +0200, "Andersen [3650]" <virker@ikke.dk>
wrote:

>Vi danskere må bare betale ved kasse 1
>http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=438126/

hej
jeg vil foreslå!!
at arla hæver prisen på mælk i de arabiske lande med 10kr literen
Axel

Fra : Basil

Dato : 01-05-06 05:37

Axel tastede følgende:

> hej
> jeg vil foreslå!!
> at arla hæver prisen på mælk i de arabiske lande med 10kr literen
> Axel

lol lol
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-06 07:26

On Mon, 01 May 2006 06:31:44 +0200, axel wrote:

> jeg vil foreslå!!
> at arla hæver prisen på mælk i de arabiske lande med 10kr literen

Ta' til Tjernobyl. Der kører en Lada 10.000 kilometer på en liter mælk!!
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-05-06 07:35

"Andersen [3650]" skriver:

> Vi danskere må bare betale ved kasse 1
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=438126/

Hvem er det der ikke kan regne ??
0,90 riyaler til 0,6 riyaler er altså 33 %

Jeg misunder dem ikke.

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Martin Sørensen

Dato : 01-05-06 11:19

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Jeg misunder dem ikke.

Det gør jeg heller ikke - gennemsnitsindkomsten er ca som i Mexico.
Der er en hel del andre ting i ligningen, ikke?

Selvfølgelig, hvis man ikke synes om kvindelige billister er det nok
et ok sted.

/Martin

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 01-05-06 14:51

"Martin Sørensen" <santana.sorensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

>Det gør jeg heller ikke - gennemsnitsindkomsten er ca som i Mexico.
Der er en hel del andre ting i ligningen, ikke?

Og så min tanke, og mange får ingen glæde af det - de ejer ikke en bil. Jeg
tænker det er for at kvæle uro i optrækket.