Undskyldninger
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-04-06 20:42

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=438048/

Der er nogen af dem der er ret underholdende.

Det er min kone der har meldt mig, ikk'?!!! *LOL*

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Martin Vollert

Dato : 30-04-06 23:17

Folmer Rasmussen skrev:
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=438048/
>
> Der er nogen af dem der er ret underholdende.
>
> Det er min kone der har meldt mig, ikk'?!!! *LOL*

12) Nej, jeg fylder 79 næste gang, så det kan vist ikke betale sig!

LOOOL

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 01-05-06 01:34

Folmer Rasmussen skrev:
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=438048/
> Der er nogen af dem der er ret underholdende.
> Det er min kone der har meldt mig, ikk'?!!! *LOL*

Ha, min er ikke med der, og det er "Stevns-modellen" heller ikke, så de
er vel stadig gangbare?

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86