Pris for montering af dæk, påsætning af hj~
Fra : JS

Dato : 30-04-06 11:06

Hvad tror I jeg skal regne med at skulle af med for nedenstående hos en
dæk-biks?
- Afmontering af dæk på stålfælge
- Montering af dæk på stålfælge (har selv dækkene)
- Montering af hjul på bil
- Afbalancering

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 30-04-06 11:13

JS wrote:
> [...]
> en dæk-biks?
> - Afmontering af dæk på stålfælge
> - Montering af dæk på stålfælge (har selv dækkene)

Kommer an på, hvor det er osv.

Vi tager 120 kr. for den operation pr. hjul.

Rustfrit udstyr til 4x4, vans og enkelte personbiler

Fra : Henning

Dato : 30-04-06 11:43

On Sun, 30 Apr 2006 12:05:49 +0200, "JS" <js_539@hotmail.com> wrote:

> [...]
>dæk-biks?
>- Afmontering af dæk på stålfælge
>- Montering af dæk på stålfælge (har selv dækkene)

En god hund pr. hjul. www.daekonline.dk har henvisninger til diverse
værksteder, som udfører jobbet.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 30-04-06 12:37

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:44548bf8$0$12109

> - Afmontering af dæk på stålfælge
> - Montering af dæk på stålfælge (har selv dækkene)
> - Montering af hjul på bil
> - Afbalancering
60,- pr hjul der hvor jeg får det gjort, og det er "med regninng" ;), 90,-
når det alu... .

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 01-05-06 10:11

[snip]
> 60,- pr hjul der hvor jeg får det gjort, og det er "med regninng" ;), 90,-
> når det alu... .

Så er det ikke Point-S i Skanderborg, kan jeg regne ud

Må du afsløre hvor?

Mvh
Michael

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 01-05-06 11:22

"Michael Jørgensen" <nixenbixen@dukantronej.dk> skrev i en meddelelse

> Så er det ikke Point-S i Skanderborg, kan jeg regne ud

Desværre skal du på den anden side af broen, Storebælt, så det har nok ingen
interesse? :).

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 01-05-06 11:48

[snip]
> Desværre skal du på den anden side af broen, Storebælt, så det har nok
ingen
> interesse? :).

Nem'li ja

Troede du bor i Skanderborg?

Mvh
Michael

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 01-05-06 19:42

> Desværre skal du på den anden side af broen, Storebælt, så det har nok
> ingen interesse? :).

Men vi andre vil gerne vide det....

/Carsten

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 01-05-06 20:43

"Carsten Hjorth" <carstenfjernhjorth@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Men vi andre vil gerne vide det....

TADAAA rekvalme: MCAUTO Tjærebyvej 94, Tjæreby, mobil 2680 3439.