437 km/t...
Fra : Jan W Nielsen

Dato : 30-04-06 07:38

Hej folkens

Så er der bas:

http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3702692/

Det vil ingen ende tage....

/Jan W Nielsen
Vectra 2,0 T '06

Fra : Klaus G.

Dato : 30-04-06 09:30

> Så er der bas:
>
> http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3702692/
>
> Det vil ingen ende tage....

Det er vel fordi den der amerikaner øse siges at blive hurtigere end den
første Veyron? Så er de nød til at følge op på det jo.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Thomas J.

Dato : 30-04-06 09:28

Den Sun, 30 Apr 2006 08:37:44 +0200 sendte "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> følgende røgsignaler:

>Hej folkens
>
>Så er der bas:
>
>http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3702692/

Med den pris, er 437 km/t nok heller ikke for lidt, når man skal
stikke af fra kreditorerne.

Et øjeblik troede jeg lige at du havde skruet op for turbotrykket i
Vectra'en.....men så klikkede jeg på linket...

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Cyber.

Dato : 30-04-06 09:53

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message
> Hej folkens
>
> Så er der bas:
>
> http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3702692/
>
> Det vil ingen ende tage....
>
> --

hmm så hellere en Robinson R22,-2200 timer (12 år) mellem overhauls...og så
er man ikke begrænset af en latterlig vej...og det er billigere...

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 30-04-06 10:46

"Cyber." <unvalid@(CVXdf)cyber.dk> wrote in

> hmm så hellere en Robinson R22,-2200 timer (12 år) mellem
> overhauls...og så er man ikke begrænset af en latterlig vej...og det
> er billigere...

Til gengæld har du seriøse problemer når der opstår en defekt i 300 meters
højde efter 2199 timers drift,

- Udvalget af P-pladser i byen er trods alt begrænset,

- Fly-in biografen og MacFly er endnu ikke opfundet,

- Udvalget af rotor resistente frisurer er begrænset.

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-06 11:29

Kent Oldhøj wrote:

> - Udvalget af rotor resistente frisurer er begrænset.

Ja, men min er!

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Uffe Ravn

Dato : 01-05-06 10:26

Kim Frederiksen wrote:

> Ja, men min er!

Begrænset?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 01-05-06 11:52

> Begrænset?

Meget! og helt og aldeles vind og rotor-resistent

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Finn Guldmann

Dato : 01-05-06 17:09

Kim Frederiksen skrev:
> Meget! og helt og aldeles vind og rotor-resistent

M.a.o. Kim har end ikke "Tipshår".

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-06 11:29

Jan W Nielsen wrote:
> Hej folkens
>
> Så er der bas:
>
> http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3702692/
>
> Det vil ingen ende tage....
>
> --

Man får sikkert 98 klip i kørekortet, bare for at eje den ...

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Frederik C

Dato : 30-04-06 11:39

> Hej folkens
>
> Så er der bas:
>
> http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3702692/
>
> Det vil ingen ende tage....

> /Jan W Nielsen
> Vectra 2,0 T '06

Marketingmæssigt er det jo klogt.

Bilens raison d'être er jo at være hurtigst. Så de kan vel lige så godt
sørge for, at den vedbliver med at være det.

Der vil sandsynligvis ikke gå lang tid, før end en lille amerikansk udvikler
som Saleen eller lignende får en 1100 kg's bil op på 408 km/t til en
femtedel af prisen. Bilen ville kvalitetsmæssigt sikkert være til at lukke
op og sk... i i forhold til Veyron'en, men det ser man jo ikke på et
Spec-sheet.

Mvh.

Frederik