Opbevaring af vinterdæk
Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 29-04-06 21:14

Hvem i Århus skifter fra vinterdæk til sommerdæk - og opbevarer dækkene?

Mvh. Lisbeth

Fra : B. Hansen

Dato : 29-04-06 22:25

Hej,

> Hvem i Århus skifter fra vinterdæk til sommerdæk - og opbevarer dækkene?

Det gør de bla. hos www.sds.dk og www.pitstop.dk

Mvh B. Hansen

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 02-05-06 06:50

"B. Hansen" <blackout6@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det gør de bla. hos www.sds.dk og www.pitstop.dk

tak for tippet. Har lavet aftale med Pitstop, som desværre ikke har tid før
22. maj. Æv at man skal vente SÅ længe før de flotte alufælge kommer på *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : Martin Kiefer

Dato : 30-04-06 12:31

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsenFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4453c905$0$16993$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Hvem i Århus skifter fra vinterdæk til sommerdæk - og opbevarer dækkene?

Vi får vores skiftet og opbevaret ved Ejner Hessel i Tilst.

Martin Kiefer
www.kiefer.dk/m/

Fra : Bo Velschow

Dato : 02-05-06 19:05

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsenFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4453c905$0$16993$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Hvem i Århus skifter fra vinterdæk til sommerdæk - og opbevarer dækkene?

Skifter (og opbevarer) selv - og sparer derved > kr. 1.000,- per år (udgift
til 2 x 2 skift + opbevaring per år). Det giver en ganske gedigen
(skattefri!) timeløn, skulle jeg hilse og sige
- og udgiften til momentnøgle, krydsnøgle, hjulopbevaringsstativer,
kobberfedt osv. er til at overse (og hurtigt tjent ind).

I øvrigt véd jeg, at min lokale Point-S ihvertfald gerne både skifter og
opbevarer dæk - og det samme gør mit Ford-væksted (Scaniadam i Lyngby) samt
vores lokale Bosch Car Service - så mon ikke det er til at få et lokalt
værksted el. lign. til at klare det lille job for dig?

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Leonard

Dato : 02-05-06 20:24

"Bo Velschow" <dr-bo@mail.invalid> wrote:

>Skifter (og opbevarer) selv - og sparer derved > kr. 1.000,- per år (udgift
>til 2 x 2 skift + opbevaring per år). Det giver en ganske gedigen
>(skattefri!) timeløn, skulle jeg hilse og sige

Ja, det er dyrt at bo på tæt på hovedstaden
Jeg har aldrig betalt for at få skiftet hjulene rundt, tilgengæld har
jeg altid købt mine dæk og fælge samme sted (og det til priser der
ligger pænt under landsgennemsnittet og altid med moms). Og opbevaring
af det sæt hjul med dæk, der ikke bliver brugt er en naturlig del af
servicen.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 02-05-06 20:32

"Bo Velschow" <dr-bo@mail.invalid> skrev i en meddelelse

> Skifter (og opbevarer) selv - og sparer derved > kr. 1.000,- per år
> (udgift til 2 x 2 skift + opbevaring per år). Det giver en ganske gedigen
> (skattefri!) timeløn, skulle jeg hilse og sige

Jeg betaler gerne for at slippe *S*

> så mon ikke det er til at få et lokalt værksted el. lign. til at klare det
> lille job for dig?

Jamen gerne! Jeg betaler som skrevet gerne for at slippe! Og næste gang
betaler jeg Pitstop for at gøre det.

Mvh. Lisbeth

Fra : Bo Velschow

Dato : 03-05-06 19:08

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsenFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4457b4b4$0$10505$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> "Bo Velschow" <dr-bo@mail.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg betaler gerne for at slippe *S*

OK; jeg ville nu blot påpege, at man nogle steder (læs: herovre på øen) kan
betale ret dyrt for den slags - og at man derfor hurtigt kan spare (tjene)
sig en del peneg på at "gøre det selv".

> Jamen gerne! Jeg betaler som skrevet gerne for at slippe! Og næste gang
> betaler jeg Pitstop for at gøre det.

Har du prøvet dit sædvanlige (mærke)værksted? Som nævnt véd jeg, at begge de
værksteder, jeg normalt bruger, tilbyder den service. Måske kan de klare det
både billigere og hurtigere end Pitstop? Blot et forslag..

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 03-05-06 23:20

> OK; jeg ville nu blot påpege, at man nogle steder (læs: herovre på øen)
> kan betale ret dyrt for den slags - og at man derfor hurtigt kan spare
> (tjene) sig en del peneg på at "gøre det selv".

Tak, men selvom tal ikke er min stærke side, kan jeg heldigvis godt regne
ud, hvad jeg sparer ved at gøre det selv. *S*

Når jeg spørger efter nogen, der kan gøre det og opbevare dækkene, så er
det fordi:

1) jeg VIL IKKE og GIDER IKKE gøre det selv.
2) jeg har IKKE mulighed for selv at opbevare dækkene.

> Har du prøvet dit sædvanlige (mærke)værksted?

Ja. De klarede det sidste år. Og de kan skifte - men ikke opbevare dækkene.
Og det de tager for at skifte
er det beløb Pitstop tager for både at skifte og opbevare dæk. Og så er de
meget
længere om at skifte end Pitstop er. Og der er grænse for, hvor meget tid
jeg gider spilde mens der skiftes hjul på min bil.

> Som nævnt véd jeg, at begge de værksteder, jeg normalt bruger, tilbyder
> den service. Måske kan de klare det både billigere og hurtigere end
> Pitstop? Blot et forslag..

Det kan mit ikke. Ellers havde jeg dælme ladet dem gøre det igen *S*

Mvh. Lisbeth