Bugatti Veyron
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 28-04-06 13:57

Var jeg den eneste der så TopGear i går aftes ?
Hvor Jeremy Clarkson skulle køre (race) en Bugatti Veyron fra Nord Italien
og til London ?
Det var et "kapløb" mod de 2 andre i programmet (husker ikke lige deres
navne), som skulle flyve samme strækning i en Cessna privatflyver.
Jeg har altid syntes at Veyron'en så lidt klodset ud på billeder, men for
s*t*n da den er for fed i "levende" live.
Og så dens lyd.
1001 hk, 0-60 mph på 2,5 sekunder og en topfart på 403 km/t er da også lidt
imponerende, eller hvad ?
Jeremy var også helt oppe at køre over den og han vandt faktiskt løbet, dog
ikke uden en hel del held

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 28-04-06 14:41

> Var jeg den eneste der så TopGear i går aftes ?
> Hvor Jeremy Clarkson skulle køre (race) en Bugatti Veyron fra Nord Italien
> og til London ?

____SNIP_____

Hvor kan det DOWNLOADES????.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 28-04-06 15:10

Jørgen M. Rasmussen wrote:

> ____SNIP_____
>
> Hvor kan det DOWNLOADES????.

Jeg ved det ikke, jeg så det på TV.
Men måske det er et af dem her:
http://www.finalgear.com/shows/topgear/

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Klaus G.

Dato : 28-04-06 15:50

> Hvor kan det DOWNLOADES????.

http://video.google.com/videoplay?docid=4997267460336395782&q=top+gear+Veyron&pl=true

Du kan se det der ihvertfald, men ikke downloade...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 28-04-06 16:11

Klaus G. wrote:

> http://video.google.com/videoplay?docid=4997267460336395782&q=top+gear+Veyron&pl=true
>
> Du kan se det der ihvertfald, men ikke downloade...

Du skal bare bruge denne her side:
http://keepvid.com/#
Og sætte denne url ind:
http://video.google.com/videoplay?docid=4997267460336395782&q
Så kan du downloade videoklippet.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 28-04-06 18:10

> Du kan se det der ihvertfald, men ikke downloade...

Det går ellers fint, jeg fandt en knap som hedder "download manually" ;).
Den er ellers ret feee' den Marcos, men en rigtig englænder, selv om den har
er en Chevy motor: Did it break down like a TVR?. OH year, several times,
seven ....;). Det eneste vi så mangler, er at vide, om den kan holde på
olien? ;))).

Fra : Thomas Krath

Dato : 29-04-06 11:50

> Det går ellers fint, jeg fandt en knap som hedder "download manually"
> ;). Den er ellers ret feee' den Marcos, men en rigtig englænder, selv
> om den har er en Chevy motor:
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

... så så ;) Har du ikke læst test i BM af den nye Corvette Z06?? Den er
feeeed :)

Det er den Marcos også! Men de fremlægger den også på den mest
overbevisende måde man kan + den er engelsk ;)

--
Mvh/TK
sælges: 1997 Camaro Z28 30th Anniversary

Fra : N/A

Dato : 29-04-06 11:49

Fra : Thomas Krath

Dato : 29-04-06 11:49

> Nu er det kun et _løst_ rygte, men du kan hente de seks nyeste
> sæsoner på thepiratebay.org :) Så er det bare om at finde det rigtige
> afsnit...

LOL!!

Fra : Brian

Dato : 28-04-06 19:01

Per Beer Hansen wrote:
> Var jeg den eneste der så TopGear i går aftes ?

Det tror jeg sgutte...

> Hvor Jeremy Clarkson skulle køre (race) en Bugatti Veyron fra Nord
> Italien og til London ?

Jeg så det sidste Lørdag tror jeg.

> [...]
> Og så dens lyd.
> 1001 hk, 0-60 mph på 2,5 sekunder og en topfart på 403 km/t er da

Den er alt for vild - og han kunne faktisk sidde og snakke telefon mens
han holdte en fin hastighed. At rejse med 112 meter i sekundet, er vel
acceptabelt

> Jeremy var også helt oppe at køre over den og han vandt faktiskt
> løbet, dog ikke uden en hel del held

Jep, og hans kommentar om at det eneste han ikke kunne lide ved bilen
var at han aldrig kom til at eje en.

Vi andre kommer ikke engang til at prøve en ;-(

/Brian

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-04-06 07:12

Brian wrote:

> Den er alt for vild - og han kunne faktisk sidde og snakke telefon
> mens han holdte en fin hastighed. At rejse med 112 meter i sekundet,
> er vel acceptabelt

Det går an

> Jep, og hans kommentar om at det eneste han ikke kunne lide ved bilen
> var at han aldrig kom til at eje en.

Ja han var lidt ked af det til sidst.

> Vi andre kommer ikke engang til at prøve en ;-(

Hvad ?
Har du ikke bestilt en ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : MK

Dato : 29-04-06 05:50

> [...]
> Det var et "kapløb" mod de 2 andre i programmet (husker ikke lige deres
> navne), som skulle flyve samme strækning i en Cessna privatflyver.

Som sagt før - det er sådan man laver pogrammer fo bilentusiaster !
Fed humor fra morgenstunden :)

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-04-06 07:14

MK wrote:

> Som sagt før - det er sådan man laver pogrammer fo bilentusiaster !
> Fed humor fra morgenstunden :)

Jeps, Jeremy er fantastisk på det felt.
Og et rigtigt godt sam/mod-spil med de andre 2 i studiet
Jeg har også læst nogle artikler fra ham, i det engelske blad af samme navn
som programmet, og der er han ligeså god.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 29-04-06 09:52

> [...]
Der går lidt "doku-soap" i det, de sitationer, de havner i, er lidt for
"tænkte".

> Jeps, Jeremy er fantastisk på det felt.
> Og et rigtigt godt sam/mod-spil med de andre 2 i studiet

Det redder den, ellers var det ikke til at holde ud ;). Den "rigtige"
version vs. det som sendes i DK. er forøvrigt meget bedre.
BTW. Så har de kørt race i en superbil? på ca. den strækning mod TGV., hvor
TGV vandt ;).

Fra : spamsen

Dato : 29-04-06 11:29

Hej,
In news:4453292b$0$2101$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Jørgen M. Rasmussen <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> typed:

> BTW. Så har de kørt race i en superbil? på ca. den strækning mod
> TGV., hvor TGV vandt ;).
det afsnit du tænker på hedder "aston vs. train" og der vandt Aston martin
DB9'eren da... :)

..-Flemming

Fra : Thomas Krath

Dato : 29-04-06 11:49

> det afsnit du tænker på hedder "aston vs. train" og der vandt Aston
> martin DB9'eren da... :)

Jeps, DB9'eren var først fremme :)