Isuzu....hot or not
Fra : Ib

Dato : 26-04-06 11:37

Jeg er på udkig efter en pickup og har en Isuzu Campo 2,5 D Sportscab på
hånden. Er der nogen i gruppen der har nogle kommentarer til den ? Jeg
kender overhovedet ikke Isuzu andet end af navn. Jeg har ikke kunnet finde
nogen tests eller lignende nogen steder, måske der er nogen herinde der har
nogle links.

På forhånd tak

Ib

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-06 12:00

"Ib" <ib@balle-bredsten.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kender overhovedet ikke Isuzu andet end af navn. Jeg har ikke kunnet finde
> nogen tests eller lignende nogen steder,

Den bliver, blev solgt med et Opel-mærke på.

Fra : Ib

Dato : 26-04-06 12:40

> Den bliver, blev solgt med et Opel-mærke på.

Ja jeg har læst om at GM har nogle aktier i Isuzu, men jeg kunne godt tænke
mig at høre om erfaringer med Isuzu biler/motorer.

Mvh.
Ib

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-04-06 12:41

Ib skriver:

> Ja jeg har læst om at GM har nogle aktier i Isuzu, men jeg kunne godt tænke
> mig at høre om erfaringer med Isuzu biler/motorer.

Jeg har kørt Opel/Izuzu for 15 år siden, dengang var det eddemanme noget
skrammel.

Toyota/VW taro var vild luksus i forhold til.

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Ib

Dato : 26-04-06 12:55

> Jeg har kørt Opel/Izuzu for 15 år siden, dengang var det eddemanme noget
> skrammel.

Jeg har selv kørt Opel og er enig med dig, men den var nem at lave og at
finde dele til, hvordan er det med Isuzu ? Bilen skal bruges som arbejdsbil
og sammenligningen er en King Cab fra -88. Det med komforten er ikke så
vigtigt blot den kan starte og køre hver dag.

Mvh

Ib

Fra : Ole

Dato : 26-04-06 16:21

Isuzu er verdens største producent af dieselmotorer.
Starte og køre hver dag......?

mvh Ole

Fra : Michael D Clarke

Dato : 26-04-06 20:18

havde en Opel Vectra 1,7TD, det er en Isuzu diesel. Rigtig god motor!!!

Fra : Ib

Dato : 26-04-06 20:35

Ja nu var det godt at jeg ikke holdt ret godt fast i den der Isuzu jeg havde
på hånden, for da jeg ringede for at aftale en fremvisning, havde manden
solgt den, jeg synes ellers at en aftale om at holde bilen tilbage en halv
dag, ikke skulle være så svær at overholde.
Men tak for indsparkene, noget af det stemmer meget overens med en mekaniker
jeg talte med i eftermiddags sagde, nemlig at motorerne er fantastiske.
Måske overdrev han lidt, men jeg tror jeg fattede hvad han mente.

Ib

Fra : Jan Jensen

Dato : 26-04-06 20:35

Har netop selv købt en Chevy Silverado - med 6,6 l diesel lavet af Isuzu.
Så GM-koncernen tror på mærket. Men hvad forventer du at kunne købe "starte
og køre hver dag" af en vel 15-20 år gammel bil med dieselmotor og en
ældgammel motorteknik? Det er fuldstændig individuelt, man kan være såvel
heldig som uheldig, uden at det har en pind med mærket at gøre!

Venligst

Jan