Q: dele til Renault? - ikke hos Thansen / ~
Fra : Anden

Dato : 24-04-06 17:47

Hej,

hvor får man dele til Renault - f.eks. en 19 - 1.4 Tour De France...?

Mvh.
Anders

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 24-04-06 18:13

"Anden" <anden112@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> hvor får man dele til Renault - f.eks. en 19 - 1.4 Tour De France...?
>
> Mvh.
> Anders

Jeg har købt bærearme o.a i biltema, de reklamere ikke så meget til 19éren,
men det meste til Clio 1 passer...

/Carsten

Fra : Anden

Dato : 24-04-06 19:12

Fandt ud af at de kunne købes hos:

Mekonom, Meka og FTZ.
(Er ikke klar over om de er "stavet" korrekt)

Kender dem dog ikke.

Fra : ERLO

Dato : 24-04-06 19:32

Der findes et firma i Christiansfeldt som hedder STONY RENAULT de har kunnet
levere når man ikke kunne finde det andre steder.
Mvh ERLO

STØDDÆMPERE
til alle biler haves
www.logst.dk