Ny nøgle til peugeot ?
Fra : kim jensen

Dato : 23-04-06 16:46

Jeg skal have lavet en nøgle til min Peugeot, men det koster jo en formue.
Peugeot tager ca. 2000,00
for at lave en til mig med koden til startspærren og fjernbetjening, jeg
mener at have set i TV at der er nogle låsesmede der kan lave dem så de
virker helt som den originale.
Nogle der kender nogle ?. Og nej jeg har ingen skumle hensigter, vil bare
spare nogle penge

mvh Kim

Fra : Andersen [3650]

Dato : 23-04-06 17:25

"kim jensen" <kimfjerndette.jensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Nogle der kender nogle ?.

Og hvor i landet skulle det så være ???

Fra : kim jensen

Dato : 23-04-06 17:43

Vestsjælland

Fra : Niels Bengaard

Dato : 23-04-06 18:11

> [...]
> virker helt som den originale.
> Nogle der kender nogle ?. Og nej jeg har ingen skumle hensigter, vil bare

Måske her http://www.dani.dk/

Niels

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 23-04-06 22:09

Niels Bengaard skrev:

> Måske her http://www.dani.dk/
>
> Niels

eller http://www.lock.dk/ - det er ham fra TV

Men ingen af dem kan klare fjernbetjeningen, det kræver en Peugeot
computer, de kan "kun" klone startspærre chippen, og skære nøglen.

2000 lyder voldsomt, hvad er det for en model

--
Keld Rasmussen