Forårsklar :)
Fra : Jesper

Dato : 23-04-06 14:49

Så fik jeg sgu endelig taget mig sammen til at få skiftet de rædselsfulde
vinterfælge ud med nogle forårsfriske fælge med helt nye dæk.... Det hjalp!
:)

Check evt. fotos i dk.binaer.motor

---
Jesper

Fra : Thomas J.

Dato : 23-04-06 15:15

Den Sun, 23 Apr 2006 15:49:04 +0200 sendte "Jesper" <nospam@mail.dk>
følgende røgsignaler:

>Så fik jeg sgu endelig taget mig sammen til at få skiftet de rædselsfulde
>vinterfælge ud med nogle forårsfriske fælge med helt nye dæk.... Det hjalp!

På hvad?

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Jesper

Dato : 23-04-06 15:25

"Thomas J." <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:nu2n42hcvmfl3i6cbcr69c60pp3phbd8jj@4ax.com...
> Den Sun, 23 Apr 2006 15:49:04 +0200 sendte "Jesper" <nospam@mail.dk>
> følgende røgsignaler:

> På hvad?

.........mit humør.....;)

---
Jesper

Fra : Thomas Krath

Dato : 23-04-06 16:03

> Så fik jeg sgu endelig taget mig sammen til at få skiftet de
> rædselsfulde vinterfælge ud med nogle forårsfriske fælge med helt nye
> dæk.... Det hjalp! :)
>
> Check evt. fotos i dk.binaer.motor

Flot bil du har Jesper!

--
Mvh/TK

Fra : Jesper

Dato : 23-04-06 17:12

"Thomas Krath" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Flot bil du har Jesper!

Takker - den kører også upåklageligt..... indtil videre da.... :)

---
Jesper

Fra : Thomas Krath

Dato : 23-04-06 17:25

> Takker - den kører også upåklageligt..... indtil videre da.... :)

Er det en 1,8T? Hvilken årgang og km?

--
Mvh/TK
Camaro Z28 5,7 liters V8-POWER

Fra : Jesper

Dato : 23-04-06 17:50

> Er det en 1,8T? Hvilken årgang og km?

Det er 1,8T'eren - 2001 med ca. 100.000 på tælleren.

---
Jesper