Tjae den sidste tåbe er ikke født endnu
Fra : Henning Lund

Dato : 22-04-06 17:08

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=24900266 det er da lige
enhver mangler, op til 20 hk mere for sølle 400 kr. og kan
monteres uden at blive beskidt.
Sært der er sådan en interesse for at produkt folk ikke engang
kan se, men han sælger da lystigt af dem.
Benzinmængden øgen en smule skriver han, det giver op til 20hk,
det er dælme meget man kan få ud af nogle dråber benzin, gad vide
om det er oktanbestemt

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Henning Lund

Dato : 22-04-06 17:15

Henning Lund wrote:
> [...]
> Benzinmængden øgen en smule skriver han, det giver op til 20hk,
> det er dælme meget man kan få ud af nogle dråber benzin, gad

Nej nu holder vi, de er dælme da på tilbud her
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=24447624

Fra : Lars Jensen

Dato : 22-04-06 17:23

Henning Lund skrev:

> Nej nu holder vi, de er dælme da på tilbud her
> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=24447624

Det er ufatteligt at folk bliver ved med at hoppe på den... men rart at
se at ham du linker til fortæller rent ud af posen, hvad det er folk
byder på :)

Lars B
Mazda 6, 2.3L

Fra : Henning Lund

Dato : 22-04-06 17:27

Lars Jensen wrote:

> Det er ufatteligt at folk bliver ved med at hoppe på den...
> men rart at se at ham du linker til fortæller rent ud af
> posen, hvad det er folk byder på :)

Ja det kommer fra der var en som ringede til mig idag og ville
købe en bil vi har til salg, han fortalte vidt og bredt om denne
iat satan, som kunne få selv en Skoda 120 GLS til at trække en
campingvogn, på et ton op ad Kassel bakker med over 100 km/t, så
jeg ville lige se hvad det var for noget, og selvfølgelig dele
den store nyhed herinde, hvis nogen skulle føle der var for lidt
hk i deres bil

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-04-06 22:28

Henning Lund skriver:

> Nej nu holder vi, de er dælme da på tilbud her
> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=24447624

Citat:
"Producenten har testet IAT sensor tuning i de sidste 10 år på de fleste
benzinbiller"
Citat slut.

Gad vide hvad det er for nogle biller ???

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Henning Lund

Dato : 23-04-06 09:58

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Gad vide hvad det er for nogle biller ???

Jeg har Googlet den ½ aften uden at finde et hint?

Fra : Lars Jensen

Dato : 23-04-06 19:08

Henning Lund skrev:

> Jeg har Googlet den ½ aften uden at finde et hint?

Hvis du Googler benzinbiller, så får du, tadaaaa, et link til QXL :)

"Desværre" er linket dødt, så vidt jeg kan se :)

Lars B