Masser af racerbiler på KTI Roskilde idag!
Fra : MK

Dato : 22-04-06 08:24

KTI-træning den 22. april 2006 - HMS motorsport
Det er idag meddelt fra KTI, at miljøgodkendelsen gælder til kl. 1600,
så det vil sige at alle får rigelig med køretid!
Kørsel på banen fra kl. 0900- 1600!
www.hms.dk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=1564

Update
Så er vi oppe på 43 biler til KTI-TRÆNING, sidste tilmeldte bil er fra
Henrik Schmidt VW GOLF GTI Clubrace. Vi bliver sikkert ca. 50 biler
inklusive dem som tilmelder sig på banen!
www.hms.dk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=1570

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 22-04-06 08:39

MK wrote:
> [...]
> Henrik Schmidt VW GOLF GTI Clubrace. Vi bliver sikkert ca. 50 biler
> inklusive dem som tilmelder sig på banen!

Ja øv, jeg havde regnet med at skulle ud forbi, men er for første gang i 14
dage ude af sengen efter sygdom, så det må blive en anden gang
Men så kan man jo se lidt F1 i TV istedet

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Kim Olsen

Dato : 22-04-06 09:22

Er der fri adgang for publikum??

Kim Olsen

Fra : Basil

Dato : 22-04-06 09:47

Kim Olsen forklarede den 22-04-2006:
> Er der fri adgang for publikum??
>
> Kim Olsen

Ja, det plejer der at være.
Kai

Fra : Kim Olsen

Dato : 22-04-06 15:39

Lige hjemkommet fra Roskilde. Vældig spændende. Næsten som i de rigtige
løb.

Prins Joachim havde iøvrigt prins Nicolai med - dog ikke i bilen ....

Hilsen

Kim

Fra : Leif Neland

Dato : 22-04-06 16:54

> [...]
> Det er idag meddelt fra KTI, at miljøgodkendelsen gælder til kl. 1600,
> så det vil sige at alle får rigelig med køretid!

Så det var jer, der lavede den helvedes larm...

Leif

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 22-04-06 18:21

On Sat, 22 Apr 2006 17:53:54 +0200, "Leif Neland" <leif@neland.dk>
wrote:

>"MK" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse
>>

>Så det var jer, der lavede den helvedes larm...

>--

Jeg vil gerne vide om der mangler en smiley her, før jeg kommenterer
yderligere?

--

Venlig hilsen
Folmer