Ekstraudstyr Støddæmpere
Fra : ERLO

Dato : 21-04-06 07:11

PS.
Støddæmpere hører til gruppen SIKKERHEDSUDSTYR
og ikke som man er ved at få indtrykket af EKSTRAUDSTYR
Mvh. ERLO
STØDDÆMPERE
til alle biler haves
www.logst.dk

Fra : Broegger

Dato : 21-04-06 07:18

"ERLO" <logst@get2net.dk> skrev news:JE_1g.9$Qu6.7@news.get2net.dk:

> PS.
> Støddæmpere hører til gruppen SIKKERHEDSUDSTYR
> og ikke som man er ved at få indtrykket af EKSTRAUDSTYR
> [...]

Jeg vil meget gerne købe nogle støddæmpere. Hvor mange kan jeg få for en
skumbanan og en slæbering fra en generator?

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : ERLO

Dato : 21-04-06 10:53

Broegger wrote:

> Jeg vil meget gerne købe nogle støddæmpere. Hvor mange kan jeg få for en
> skumbanan og en slæbering fra en generator?

Jeg går ud fra at slæberingen er af ædelmetallet kobber. Så skal jeg bar
bruge vægten.
Helt ærligt jeg forstår godt dine hentydninger, men vi er alt derhenne hvor
udskiftningsraten er ved at være foruroligende lav.
Mvh ERLO

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 21-04-06 09:09

ERLO wrote:
> [...]
> Helt ærligt jeg forstår godt dine hentydninger, men vi er alt derhenne hvor
> udskiftningsraten er ved at være foruroligende lav.

ERLO: Er du godt klar over at du har startet en helt ny tråd i en anden
gruppe end du umiddelbart tror du har sendt til? Hvis jeg har forstået
sammenhængen så er din PS. tråd her relateret til en tråd der kører i
dk.teknik.bil

Da jeg først læste din indlæg tænkte jeg: Her er en person der ikke har
fattet at det er en fritids gruppe og ikke kommerciel salg og reklame.
Dit indlæg her i dk.fritid.bil virker mest som et meget forkølet forsøg
på at fremhæve dig selv og din forretning.

Hvis du havde holdt dig dels til samme gruppe og dels til samme tråd, så
kunne det have givet mening.

Thomas

Fra : Møller

Dato : 21-04-06 12:45

"Broegger" <thomas@removethisbroeggerklanen.dk> wrote in message

> Jeg vil meget gerne købe nogle støddæmpere. Hvor mange kan jeg få for en
> skumbanan og en slæbering fra en generator?
>
> --
> Hilsen Thomas

Hej Thomas, før du falder over ERLO for "skjult" reklamer, er er vist flere
på siden du skal hakke på, ERLO har givet mange relevante input, men hvis du
synes, at signaturerne ikke må indeholde reklamer, så synes jeg, at du skal
henvende dig til alle lige fra 4x4 til chippere og til dk.amin.
Mig generer, men det er da tydeligt, at nogle skribenter blot giver deres
menig til kende for at få reklamere for deres mere eller mindre seriøse
firmaer.
Du kan jo blot stoppe dem i filteret )

mvh
Møller

Fra : Broegger

Dato : 21-04-06 20:46

"Møller" <em@g.2.n.dk> skrev

> [...]
> skribenter blot giver deres menig til kende for at få reklamere for
> deres mere eller mindre seriøse firmaer.

Hvor er ERLOS signatur? Jeg kan ikke se adskilleren, og dermed får man
det lige i synet hvad enten man vil eller ej. For min skyld må en
signatur indeholde hvad som helst, bare der er en tydelig adskiller!
Desuden syntes jeg det var en ret humoristisk måde jeg "faldt" over ERLO
på. Og det lader til at han har fanget pointen. So no harm done
På mig virkede hans indlæg som en rendyrket reklame. Derfor min
kommentar.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk