hjemmeside
Fra : Ukendt

Dato : 20-04-06 21:16

http://www.dynamicdrive.com/

--
P.E.
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 20-04-06 21:34

Skodside at poste i en bilgruppe

--
http://www.brinch.it - Home of Oneside and BBC Webgallery
Creator of www.abk31.dk

Fra : Broegger

Dato : 20-04-06 21:38

"P.E." <x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> skrev news:4447ec08$0$899
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> http://www.dynamicdrive.com/

Må jeg foreslå dig at bruge dk.admin.opslag! Så slipper vi for dit spam!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 21-04-06 12:29

"Broegger" <thomas@removethisbroeggerklanen.dk> skrev

> Må jeg foreslå dig at bruge dk.admin.opslag! Så slipper vi for dit spam!

så ved du da vist ikke hvad dk.admin grupperne bruges til, når du forslår
det, næ han kan poste den i news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : JS

Dato : 21-04-06 12:56

Søren Blom wrote:
> "Broegger" <thomas@removethisbroeggerklanen.dk> skrev

> så ved du da vist ikke hvad dk.admin grupperne bruges til, når du
> forslår det, næ han kan poste den i

Hvad pokker skulle den dog lave dér?

Fra : Finn Guldmann

Dato : 21-04-06 14:57

Søren Blom skrev:
> "Broegger" <thomas@removethisbroeggerklanen.dk> skrev
> så ved du da vist ikke hvad dk.admin grupperne bruges til, når du forslår
> det, næ han kan poste den i news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

Eller en af "dk.opslag" grupperne.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Broegger

Dato : 21-04-06 22:04

Finn Guldmann <n@a.invalid> skrev

> Eller en af "dk.opslag" grupperne.

Korrekt. Jeg havde vist lige en admin for meget på. Undskylder ærbødigst.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-06 21:48

"P.E." <x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.dynamicdrive.com/

Sikke da en lorte hjemmeside

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-06 22:23

UPS UPS UPS

Nu kan jeg godt forstå , hvorfor han klager over han ikke har fået siden

Undskyld til hele gruppen , jeg giver en ØL på Himmelbjerget i morgen

undskyld undskyld undskyld

PE

Fra : Brian

Dato : 21-04-06 10:31

Per Emborg wrote:

> Undskyld til hele gruppen , jeg giver en ØL på Himmelbjerget i morgen

Hvornår kommer du, det begynder fame at blive koldt heroppe!

/Brian