brug af mc
Fra : Thomas

Dato : 16-06-01 21:15

Nu har jeg snart set mange annoncer for mc salg hvor ejeren praler med..
aldrig kørt i regnvejr, ingen vinterkørsel ect ect.
Det ord der falder mig ind først er nok luksusdyr, eller megeligheds mc'ist.
Hvor mange er der egentlig her ud over mig som kører på mc som det daglige
transportmidel året rundt...? også i regnvejr

Bare fordi hvis man skal dømme efter hvad man læser, så er det ikke mange
som gider når ikke lige der er høj sol.
Luksus kyllinger i madkasser :-/

Fra : Michael K.S.

Dato : 16-06-01 21:18

On Sat, 16 Jun 2001 22:15:17 +0200, "Thomas" <Felling@home.now> wrote:

>Luksus kyllinger i madkasser :-/

*LOL*

-M

Fra : Brian Lænø

Dato : 16-06-01 21:28

"Thomas" skrev
> [...]
> transportmidel året rundt...? også i regnvejr
>
> Bare fordi hvis man skal dømme efter hvad man læser, så er det ikke mange

Sidst jeg havde bil var i 1989.
Jeg bruger min mc til alt den transport jeg har brug for.
Af samme grund vil jeg heller ikke købe en rr-model, der skal være plads til
at man også kan transportere lidt gods.

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : origo@earthling.net

Dato : 16-06-01 21:34

"Thomas" <Felling@home.now> wrote in message

> Det ord der falder mig ind først er nok luksusdyr, eller megeligheds
mc'ist.

Og?

JS

Fra : Claus Rittig

Dato : 17-06-01 21:48

<origo@earthling.net> skrev i en meddelelse news:9ggfra$732$1@sunsite.dk...

> "Thomas" <Felling@home.now> wrote in message

> mc'ist.
>
> Og?

SÅ, Jørund, den stakkels mand har behov for at stive sit ego af ved at
påberåbe sig at han er meget mere motorcyklist end os andre. Lad nu være med
at forstyrre ham.

Rittig

Fra : Thomas

Dato : 17-06-01 22:29

> SÅ, Jørund, den stakkels mand har behov for at stive sit ego af ved at
> påberåbe sig at han er meget mere motorcyklist end os andre. Lad nu være
med
> at forstyrre ham.

Ja du har ramt sømmet på hovedet, været right on the money, lodet dybden af
mit vid, fundet kernen af udsagnet og meget mere.
Også pokkers at det ikke regner mere, så jeg kan tage en tur
københavn-skagen retur (over land) her før sengetid og føle mig lidt cool
(bogstaveligt).

Hrmf..

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 16-06-01 21:34

"Thomas" <Felling@home.now> skrev >
> Bare fordi hvis man skal dømme efter hvad man læser, så er det ikke
mange
> som gider når ikke lige der er høj sol.

Hvis folk har både bil og mc er det vel ikke så underligt, hvis de tager
bilen frem for mc'en i regnvejr. Jeg har kun mc, og kører jeg den i
regnvejr, er det ren transport, med mindre jeg bliver overrasket af
regnvejr.

Til gengæld ku' det aldrig falde mig ind at lade den køre om vinteren,
hvor vejene er saltet.

Susanne

Fra : valhalla

Dato : 16-06-01 23:02

Nemlig susanne jeg er efter hånden blevet lidt magelig ,der er vel 4til6
månedder jeg ikke kører er også lidt øm over min Norton fornemmer ligeledes
salt langt ud over vinter månederne det er noget lort for cyklen elsker at
kører i solskin
Længe leve de magelige og livsnyderne.
MVH HR NORTON 750+ 850+masda1+masda2diesel+toyota diesel
Susanne Lund Pedersen <susanne@groenjord.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ggfso$bt6$1@news.net.uni-c.dk...

Fra : Morten Juel

Dato : 16-06-01 21:40

Jeg ville fandeme aldrig ALDRIG slæbe min elskede kværn ud på saltede veje
!!!
Regn gør ingen ting, men IKKE salt !

Mvh
Morten

Fra : Mike-G

Dato : 16-06-01 22:01

Hej

Tja.
Jeg er oss så heldig at have et læskur at bruge når det regner, og kunne
heller aldrig finde på at bruge hondaen i vinterperioden hvor der saltes.

Jeg gider heller ikke køre i regnvejr, og det magelighed så det ok med mig.

det er ydermere ikke ret nemt at slæbe konen og 2 unger med på motorcyklen,
og som bekendt er den midtjydske kollektive trafik ikke særlig "dækkende"
for at være diplomatisk

En tur over grænsen vil nok også være rimelig besværlig hvis der skulle
transporteres 10 kartonner dåsebajere med hjem.

Derfor mit valg at lade hondaen stå nogle gange,,,

Mike-G
Cbx750F
155 2,0TS 16V S

Fra : james

Dato : 17-06-01 11:10

God idé. hvis du vil beholde de letmetalle dele....har lige slibt
forgaffelen, som blev meget salt-skadet, selv igennem klarlakken....nu ser
det godt ud igen! Det er lidt af det med afgifterne..var de lavere, havde vi
en vinter-cykel også, ikke?

-james

Fra : Henry

Dato : 16-06-01 22:13

> [...]
> transportmidel året rundt...? også i regnvejr
>
> Bare fordi hvis man skal dømme efter hvad man læser, så er det ikke mange

Eller luksus kyllinger på trædecykel, hvis du ellers kan huske hvordan sådan
en virker, fordi man har en MC behøver man jo ikke nedvurdere alle andre
transportmiddler.

Da jeg var mellem 15 og 23 var mine eneste transportmiddeler 2 hjulede, mens
jeg var i lære måtte jeg tage maxien de 60 km (det er langt) jeg havde til
arbejdet om dagen. Da jeg fik MC som 18årig blev den brugt som
transportmiddel hverdag. Dvs. jeg kørte _hver_ dag uanset om der lå en halv
meter sne eller det var -20 og om der blev saltet. Det håber jeg aldrig
bliver nødvendigt igen, det er faktisk ikke spor sejt, idag lider jeg en del
med mine knæ, gad vide hvorfor.... seeeejt ik?

Men kør du bare videre og skriv igen om 20 år Thomas, det kan jo være at du
har fået nok til den tid, og vælger "andre" transportmidler.

mvh
Henry (der har aftjent sin værnepligt på flere måder)

Fra : Thomas

Dato : 17-06-01 09:50

> Eller luksus kyllinger på trædecykel, hvis du ellers kan huske hvordan
sådan
> en virker, fordi man har en MC behøver man jo ikke nedvurdere alle andre
> transportmiddler.
<snip en masse>

Grunden til mit spørgsmål var til deles også at man hører udtrykket om at
rigtige mc'ister kører for sjov ect.
Jeg tænker ved mig selv, at hvis man kun gør noget for sjov, så er man da
ikke "rigtig" noget som helst.
Lidt som sommerhusbeboere på Lolland som siger til en indfødt lollik (?) at
man er kun rigtig lollik(?) hvis man kommer når det er godt vejr og gør det
for sjov.

Jeg forstår godt at folk ikke hiver deres dyre cykler ud i sne og sjap.. til
det har man da en mz eller offroader ol.

Fra : james

Dato : 17-06-01 11:26

> Grunden til mit spørgsmål var til deles også at man hører udtrykket om at
> rigtige mc'ister kører for sjov ect.

Ta' en tur til Italien eller Grækenland og se lidt på de cykler der er
tilsalgs. Fine Ducati, osv; 5 år gamle med 8000 kilometer(!) De bliver mere
slidt af poleringen end af kørselen. Ned til strand-kaféen, stillet op på
række, mens ejermanden, iført smarte solbriller, sidder hele dagen og betragter
verden (læs: pigerne)......

Ikke ALLE....men mange. Det samme i USA, hvor H-Dere og Goldwings er ejet af
advokater, læger, tandlæger, osv; og ser vejen kun når solen skinner. (Ellers
bliver stereo-anlægget våd) Kør på arbejde? Nej. Polér lørdag, for at kunne
køre en tur på 5 kilometer (til restaurant/strand/bar/skov) på søndag med de
andre......

....og så er det dem der kører nærmest professionelt: Key West til Anchorage,
New York til L.A; Chicago til Texas....det er LANGE ture, alvorlige MCister.

Men det er ikke anderledes end med så meget andet. Sejleren, som har en
havsejler, det bedste udstyr, tøj, kort, drømme....men både står i havnen 95%
af tiden, bliver tøffet ud med motoren en gang iblandt, for at besøgende kan
komme ud at sejle. (læs: få et måltid, med vin "på vandet.")

Hvor mange "mountain-bikes" bliver kørt på andet end asfalt?
Hvor mange 4-hjuls trækkere.....?

Vi ER luksus dyr, de fleste af os......

-james

Fra : Steen Gruby

Dato : 16-06-01 23:37

On Sat, 16 Jun 2001 22:15:17 +0200, "Thomas" <Felling@home.now> wrote:

Hej Thomas.

>Bare fordi hvis man skal dømme efter hvad man læser, så er det ikke mange
>som gider når ikke lige der er høj sol.
>Luksus kyllinger i madkasser :-/

Jeg melder mig omgående i "rugekassen".
Jeg har MC for sjov og de(n) kommer kun ud hvis vejret er til det.
Altså ingen regn og sne.
Jeg kan blive overrasket af en byge når jeg er ude, men jeg kører ikke
ud i en
Og jeg stopper normalt 1. november og kommer tidligst på gaden igen
til Bakken's åbning (i år gik der dog et par uger mere).
Sagt på en anden måde:
Al nødvendig transport foregår på fire hjul.
Alt hvad der er for sjov er på to hjul )

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Armand

Dato : 17-06-01 11:22

Steen Gruby <oz9zi@gruby.dk> skrev i en

> [...]
> Sagt på en anden måde:
> Al nødvendig transport foregår på fire hjul.
> Alt hvad der er for sjov er på to hjul )

Eller som en af min ungdoms klubkammerater fik det sagt, da han en gang
blev bebrejdet et stigende bilforbrug:
"Vi er jo nogle der kører nå vi har lyst, og ikke kun af nød!"

--
Armand.

Fra : Thomas

Dato : 17-06-01 12:26

> "Vi er jo nogle der kører nå vi har lyst, og ikke kun af nød!"

Men vi har da ALTID lyst! tsk tsk

Fra : Henry

Dato : 17-06-01 16:07

> Men vi har da ALTID lyst! tsk tsk

Jo da lysten fejler ikke noget, desværre bor vi ikke i californien eller i
Sydspanien. Hvis jeg boede i et land hvor solen skinnede (helt ned til
jorden) stort set hver dag, så ville jeg være "rigtig" mc'ist, nu nøjes jeg
med at være kylling på trædecykel eller i madkasse når det er dårligt vejr.

mvh
Henry

Fra : Steen Gruby

Dato : 17-06-01 20:13

On Sun, 17 Jun 2001 12:21:36 +0200, "Armand"
<armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:

Hej Armand.

>Eller som en af min ungdoms klubkammerater fik det sagt, da han en gang
>blev bebrejdet et stigende bilforbrug:
>"Vi er jo nogle der kører nå vi har lyst, og ikke kun af nød!"

Eller som en af mine kumpaner udtrykker det:
MC tid er kvalitetstid

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 17-06-01 00:47

Tjaa, jeg kørte sjældent i regnvejr, og aldrig om vinteren.

Mvh
Steen

Fra : Morten Christensen

Dato : 17-06-01 02:33

"Thomas" <Felling@home.now> wrote in message

> Hvor mange er der egentlig her ud over mig som kører på mc som det daglige
> transportmidel året rundt...? også i regnvejr

*Suk*
Kender det godt.

Skulle mødes ved Mosehuset i formiddags med 5-7 andre, for at tage mod nogle
venner der kom til Helsingør, der havde været i nord-sverige.
Der var tørvejr her i Kbh, men da jeg kom til Helsingør alene, ringede de
andre kyllinger "Jammmmen, det rarjnede!?!???"
Og forinden havde de netop talt om, hvor dejligt det er, at være p touring i
udlandet, trods det måske meget skiftelige vejr...
Fatter man den holdning?

Selv kører jeg, når det er forsvarligt.
Er der fare for, at der er glat, tager jeg HT, ellers min elskede gixer.
Pisker det ned med 4 milliarder liter i sekundet, så kan jeg godt vente med
at køre til det ikke er *så* voldsomme mængder der kommer ovenfra.

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Leif

Dato : 17-06-01 08:20

> [...]
> transportmidel året rundt...? også i regnvejr
>
> Bare fordi hvis man skal dømme efter hvad man læser, så er det ikke mange

Hvor er det skønt at være "Luksus Kylling" )

Hilsen

Leif

XS650 - Til høj sol og sommer-sjov !
Ford Mondeo 2.0 til regnvejr og daglig transport !
Volvo 544 Årg 1960 - Til når man keder sig i øvrigt
Fiat Cinquecento - Til Konen
Lilla Centurion - Til motion ( I høj sol ! )

Fra : Poul B-H

Dato : 17-06-01 12:23

"Leif" <lp@knus.dk> wrote in message

> mc'ist.

En motorcykel er da kun for sjov, forudsat at man har råd til bil også.

Hvor skal man ellers anbringe: købmandsposerne fra Føtex, Dykkerudstyret
eller surfbrættet når man skal til stranden, Kæresten i sit fine tøj osv.

Skal man en enkelt gang ind og bare ose i byen er det sundere og nemmere at
tage cyklen.

--
Poul B-H
MC21 NSR250SE

Fra : Niels S.

Dato : 17-06-01 16:15

Leif skrev

> Volvo 544 Årg 1960 - Til når man keder sig i øvrigt

Jamen så _er_ du da medlem af Dansk Volvo PV-klub ik'!
(http://www.volvo-pv.dk)

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Leif

Dato : 17-06-01 19:53

> Jamen så _er_ du da medlem af Dansk Volvo PV-klub ik'!
> (http://www.volvo-pv.dk)
>
> --
> Niels S.
> VFR800FI
> Volvo 544C Årg 1962

Jo da )

Medlems nr. 791 !!!!!!

Leif

Fra : Thye

Dato : 17-06-01 08:44

Jeg kører i al slags vejr - bare der ikke er sne eller frost! Når jeg åbner
fra en rundkørsel på landet lige ind i en regnstorm; ja, så føler jeg mig
sgu rigtig fandenivoldsk. Jeg har lidt vikingeblod i årerne! (Desværre er
der et stort rengøringsarbejde på en flot cruiser efter fjorten dage med
regnvejr). Men det er sandt; det er ikke mange motorcykler jeg møder når
vejret er det mindste skidt...

Thye

Fra : Thomas Bjerre

Dato : 17-06-01 10:18

Jeg er nok en af dem der kun har motorcykel for sjov. - Det skal så siges
at det er de bedste penge jeg har givet ud. Det er så fedt at køre - mærke
den fri luft, mærke fællesskabet - bare komme ud og få klaret hjernen.
Idag skal jeg ud og trille en god tur - der er sol og det er vindstille.
(det er nu også 3 uger siden at jeg har været ude og køre på den. (pga.
dårligt vejr og manglende tid).
- nogen mener nok at det er mange penge at have stående, når man kun bruger
det som "legetøj" - men mit arbjede gør at jeg skal køre i bil hver dag.

Men jeg kører hver gang der kommer en mulighed - sidste år kørte jeg knap
5000 km - bare for sjov.

Så er det regnvejr - bliver jeg også inde i min madkasse.

Thomas
CBR 600 F3 - nu med kmap 9000 sjove km på tælleren

Fra : Lars Stokholm

Dato : 17-06-01 10:30

Jamen jeg kører da også hele året uanset vejret, dog ikke hvis det er alt
for glat.
Og det er fordi jeg elsker at køre på MC'en. Til gengæld gider jeg ikke stå
og vaske og pudse den hver weekend, og det har jeg så også valgt modellen ud
fra. En off-roader behøver ikke altid at skinne..
Men jeg har da fuld respekt for dem som kan lide at pudse, og for dem som
kan lide at skrue, de interesserer sig bare for en anden gren af MC'isme end
jeg gør og det skal de da have lov til.
Og når det så er sagt, så kigger jeg da også ind imellem misundeligt på
bilisterne når jeg ankommer fuldstændig gennemblødt trods mit "garanteret
regntætte" tøj til arbejde fordi det bare har stået ned i tove hele vejen...

Lars

Fra : Jesper FA

Dato : 17-06-01 10:56

Thomas wrote:

> [...]
> mc'ist. Hvor mange er der egentlig her ud over mig som kører på mc som det
> daglige transportmidel året rundt...? også i regnvejr

Jeg har godt nok en bil(firehjulstrækker), men da jeg her for et par dage
siden prøvede at starte den for at transportere et par computerskærme ville
den sgu ikke. 2+ måneders stilstand trækker åbenbart på batteriet.
Men fra 1. nov til engang i marts er den nu rar at have.. Der er det
Hondaen der ikke bliver startet, den slags vejr er den ikke just bygget til.
Jeg ville godt se den motorcykelist der kørte her i foråret med "snestorm",
der er jeg glad for 4 hjul og træk på dem alle. Faktisk er det noget af det
eneste der kan få mig til at køre ud i den for sjov..

--
Jesper
CBR600F4. 32000 km siden maj '99.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-06-01 14:45

Thomas wrote:
> Hvor mange er der egentlig her ud over mig som kører på mc som det
> daglige transportmidel året rundt...? også i regnvejr

Count me in Så længe det ikke er frostvejr anyway
Jeg synes dog alligevel at det er _meget_ deprimerende at slæbe sin ud
aådan en omganhg saltsnask som det jo tit er i vintermånederne Men til
det, kan man jo købe en gammel mz'er - hvis man da har råd til at købe en
der ikke er livsfarlig at køre på :-/
Det bedste ville være en mc til nogenlunde-godt-vejrs-ræs+daglig trans, en
til møg/salt-vejrsræs og så en madkasse til frost/snevejr og transport af
kummefrysere
....og det allerbedste ville være en Hayabusa (når der skulle køres langt og
hurtigt), en 400cc ræser, en Motard (ktm duke til når der skulle være sjov
i gaden), en Orf-råwder (til mudderscooting), en Honda RS125R til baneræs,
en gammel havelåge til salt+sne og så en madkasse til kummefrysere osv.
Nåjo, og så lige en CB500'er når man bare skal køre
....men det kræver vist en go' slat penge og nogle lavere afgifter :-/

> Bare fordi hvis man skal dømme efter hvad man læser, så er det ikke mange
> som gider når ikke lige der er høj sol.

Dem forstår jeg ikke :-/ Regnvejr betyder da så godt som ingenting

> Luksus kyllinger i madkasser :-/

Sad but true Madkasser er da kun til nødsituationer og transport af
børn og kummefrysere
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Pein

Dato : 17-06-01 22:04

Thomas skrev ...
>Hvor mange er der egentlig her ud over mig som kører på mc som det
>daglige transportmidel året rundt...? også i regnvejr

Der er sikkert mange, bl.a. undertegnede
Bilen får nogle gange lov til at stå stille i lang tid.
Når man arbejder midt i København, er det vældigt praktisk med en
motorcykel, da det koster det blege at parkere en bil i den skøre by.

Desuden er det jo sjovt at køre MC, også når man er på vej til/fra
arbejde.
Det fedeste er at blive sendt ud på et konsulent-job langt væk, og få både
løn og km-penge for at køre en tur på sin motorcykel.
Jeg forstår ikke at nogle skifter til bilen bare fordi det er i
arbejdstiden. Hvad er der nu galt med at blande arbejde og fornøjelse? Ok,
der kan være pladsproblemer for nogle.

Jeg kan have indholdet fra en fuldt læsset Bilka-indkøbsvogn i de 2
sidetasker og topboksen, og så er der stadig plads til konen bagpå. Der er
kun lige omkring dobbelt så meget baggagerumsplads i f.eks. en VW Polo som
i mine Givi'er.
Noget af det største jeg har købt med hjem på mc var vel en trillebør.
Intet problem at have bagpå.
Og jeg er ofte ankommet til en udenbys golfturnering med golfudstyret
bagpå, og diverse tøj til nogle dage, også det pæne, i sidetaskerne.
Og til dagligt arbejder jeg et sted hvor man bruger skjorte og slips, så
det er hvad jeg har på indenunder dragten (og den bærbare pc i topboksen).

Nu er jeg holdt op (pause i hvert fald) med at spille golf, og kører
enduro (motorcykelræs) i stedet, og så ankommer jeg paradoksalt nok i bil
hver gang, med offroad'eren på trailer.

Ellers bliver bilen brugt til større indkøb, transport af flere mennesker,
haveaffald og så når det er direkte glat om vinteren, men der bliver kørt
MC året rundt (og regnvejr betyder ikke så meget, men det er sjovere at
køre MC på tør vejbane).
--
Pein
Honda TransAlp

Fra : origo@earthling.net

Dato : 17-06-01 22:12

"Pein" <niels@pein.dk> wrote in message
> Jeg forstår ikke at nogle skifter til bilen bare fordi det er i
> arbejdstiden.
Det forstår jeg utmkerket. Har man et kundemøte ute i byen, så er det ikke
så fikst å trekke skinndressen utenpå jakkesettet, og litt avhengig av
hvilken MC man har, så kan det være problematisk å få med seg de ting man
har behov for. Har man muligheten, så velger man selvsagt hva som er
praktisk for en selv, i forhold til det ærende man har.

Jeg har dog "sjokkert" mine kollegaer ved å kjøre MC til Tyskland i
forbindelse med et møte. Men - da hadde jeg også hele weekenden + en ekstra
dag til rådighet, og det kan man jo sagtens utnytte

JS

Fra : Armand

Dato : 18-06-01 16:21

Pein <niels@pein.dk> skrev i en

> [...]
Der er
> kun lige omkring dobbelt så meget baggagerumsplads i f.eks. en VW Polo

Jeg var med bagpå en 750'er Bol D'or der brændte ventilerne ved Bremen.
Den fortsatte hjemrejse blev i en Opel Corsa lejet på SOS' regning.
Bol D'orens bagge blev stuvet ned i Corsa'ens bagagerum; men én pølle,
begge hjelme og den ene af køredragterne måtte ind på bagsædet

> Noget af det største jeg har købt med hjem på mc var vel en trillebør.
> Intet problem at have bagpå.

GRILL
Den tror jeg lige at jeg vil foreholde fruen, der var gnaven over at jeg
ikke gad køre hende i supermarkedet efter et "hængepose-på-stativ-skab"

> Og jeg er ofte ankommet til en udenbys golfturnering med golfudstyret
> bagpå, og diverse tøj til nogle dage, også det pæne, i sidetaskerne.

Hæ!
Hva' mæ' en ankoblingsanordning til golf-vognen

--
Armand.

Fra : Claus Rittig

Dato : 18-06-01 17:58

> Den tror jeg lige at jeg vil foreholde fruen, der var gnaven over at jeg
> ikke gad køre hende i supermarkedet efter et "hængepose-på-stativ-skab"

Jeg har kørt en stigereol hjem bagpå en Honda XL600. Okay, det var også lidt
hasarderet, det gør jeg ikke igen, men det virkede som en god ide da jeg
kørte hjemmefra.

Rittig

Fra : Karsten Olesen

Dato : 18-06-01 20:22

> [...]
lidt
> hasarderet, det gør jeg ikke igen, men det virkede som en god ide da jeg

__________________________________

*LOLLER*...sagde du MR. Bean ?

MVH

Fra : Jens U

Dato : 18-06-01 20:12

Claus Rittig skrev >...
>Jeg har kørt en stigereol hjem bagpå en Honda XL600. Okay, det var også lidt
>hasarderet, det gør jeg ikke igen, men det virkede som en god ide da jeg
>kørte hjemmefra.

Skal vi ind på hvad der kan transporteres på en mc om det så er forsvarligt eller ikke.

30 stk. til ganen(tørsten er jo stor når man kommer frem til træf),
high tower pc (dog uden skærm), motorsav, hækkeklipper, bil akkumulator
og cykel.

En af mine bekendte har endda transporteret sin kat med rundt
og der var ikke engang sidevogn monteret.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Thomas

Dato : 19-06-01 14:39

> 30 stk. til ganen(tørsten er jo stor når man kommer frem til træf),
> high tower pc (dog uden skærm), motorsav, hækkeklipper, bil akkumulator
> og cykel.

Vel ikke på een gang? Ville da også være et underligt
drikke-computer-havearbejds træf, med indlagt cykeltur.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 18-06-01 07:43

> Hvor mange er der egentlig her ud over mig som kører på mc som det daglige
> transportmidel året rundt...? også i regnvejr

Der er da en del. Kig bare på indfaldsvejene til kbh i spæretiden. Det er
selvfølgelig flere i godt vejr, men selv om det står ned i tove er der da
stadig en del.

Jeg har også købt et læskur, men det bliver ikke brugt til min daglige
transport. Det har jeg simpelthen ikke tålmodigheden til.

Når jord og himmel står i et forsvinder nogle af fordelene selvfølgelig ved
at være på to hjul. Den vigtigste af disse er manglende sigtbarhed og
manglende friktion. Så jeg kommer ikke helt så hurtigt frem hvis jeg bare
skal have bibeholde rimelig sikkerhedsmargin. Men med et sæt ordenligt
goretex bliver jeg heller ikke våd...

--
Anders Majland
Mazda 626 2,2 i GLX st. car 90'