Volvo forum... ?
Fra : Peter Frost

Dato : 20-04-06 08:03

Goddai...

Er der nogle volvo folk, der ville være behjælplige med noget test, og ide
udvikling på sådan et, så må de meget gerne give lyd fra sig... Et domaine
til senere afsløring er købt, og starten på forumet er lagt op...

--
Med Venlig Hilsen
Peter Frost - www.gregand.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-04-06 08:17

Peter Frost skriver:

> Er der nogle volvo folk, der ville være behjælplige med noget test, og ide
> udvikling på sådan et, så må de meget gerne give lyd fra sig... Et domaine
> til senere afsløring er købt, og starten på forumet er lagt op...

En speciel grund til at lave et volvo forum, nu da vi har d.f.b. ?

Begynder volvotrafikken her at dominere, kan du altid få d.f.b.volvo...

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Peter Frost

Dato : 20-04-06 08:46

> Peter Frost skriver:

> En speciel grund til at lave et volvo forum, nu da vi har d.f.b. ?
>
> Begynder volvotrafikken her at dominere, kan du altid få d.f.b.volvo...

Fordi jeg syntes der mangler et sted, hvor kun volvo folk mødes, og fordi
det er planen det ikke kun skal være et forum...

--
Med Venlig Hilsen
Peter Frost - www.gregand.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-04-06 08:41

Peter Frost skriver:

> Fordi jeg syntes der mangler et sted, hvor kun volvo folk mødes,

Det vil sige at jeg ikek må være med ???

> og fordi
> det er planen det ikke kun skal være et forum...

Mit oplæg ville være at genne folk herover til skriftlige diskutioner og
så lave en hjemmeside med uploads af billeder osv et andet sted, men med
sammenhæng til denne gruppe.

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-06 11:05

"Re: Volvo forum... ?"

Der er da -> www.volvoentusiasterne.dk

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.200)

Fra : Peter Frost

Dato : 20-04-06 12:06

<MK> skrev i en meddelelse

> "Peter Frost" <mailto:peterfrost@cph-metronet.dk> skrev i en meddelelse
> "Re: Volvo forum... ?"

> Der er da -> www.volvoentusiasterne.dk

Og deres forum, finder jeg hvor ? Det er faktisk også mest til 850(S70/V70)
folket... ;)

--
Med Venlig Hilsen
Peter Frost - www.gregand.dk

Fra : MK

Dato : 20-04-06 17:41

"Peter Frost" <peterfrost@cph-metronet.dk> skrev i en meddelelse

> Og deres forum, finder jeg hvor ?

Spørg dem - foreslå dem det. Der er ingen grund til at sprede
sig over flere web-steder.Det bliver interessen næppe bedre af...

> Det er faktisk også mest til 850(S70/V70) folket

Det er for alle og ikke kun en speciel klasse - en sådan
kan evt. etableres som udløber af siden...

Fra : Jens Vejmand & Holge~

Dato : 20-04-06 17:35

Eller www.volvo240.dk

JV