Motorkontoret i Rødovre - ventetid
Fra : Nicolai Lang

Dato : 20-04-06 05:18

Jeg fik godtnok en chok igår - ankom på motorkontoret i Rødovre ved
13-tiden, og troede jeg lige skulle aflevere en træk-registrering. Men
sjældent har jeg set så mange mennesker hænge ud - parkeringspladsen
var mere end fyldt, jeg vil skylde på der var et par hundrede
mennesker. Så nøjedes med at tage et par blanketter og så køre igen.

Er det normalt? Rødovre dækker jo hele Storkøbenhavn og vel en del til
- er nærmeste andet kontor ikke Hillerød?

Var jeg meget uheldig? Hvornår er det muligt at komme igennem sådan
indenfor 5-15 minutter?

I Hillerød (som jeg ellers har brugt tidligere) har jeg aldrig oplevet
mere end 10 minutters ventetid.

Hvis det syn er normalt i Rødovre, så er det da godtnok
underdimensioneret. Og så vælger jeg nok at bruge tiden på at køre
forbi Hillerød istedet. Har nemlig 3 "forretninger" at gøre med
motorkontoret indenfor den nærmeste fremtid.

Har nemlig lige fået "den lille ny" ->
http://nicolai.hjorth.com/MyC1.jpg, så den gamle skal
afmeldes/omregistreres, træk på C5'eren skal registreres, og traileren
indregistreres - når Metro en gang får den hjem (nu er det 3 uger
siden jeg betalte. Grrr!)

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-04-06 07:00

Hej!

Nicolai Lang wrote:
> Er det normalt? Rødovre dækker jo hele Storkøbenhavn og vel en del til
> - er nærmeste andet kontor ikke Hillerød?

Tja, det i Nærum er vel tættere på.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Martin Sørensen

Dato : 20-04-06 14:16

Kim Voss Schrader skrev:

> Hej!

> Tja, det i Nærum er vel tættere på.

Jeg har brugt Nærum 3-4 gange, der har aldrig været mere end 5-10
minutters ventetid.

Og det er nemt at komme til, ligger lige ved Helsingørmotorvejen.

/Martin

Fra : Nicolai Lang

Dato : 20-04-06 21:47

On 20 Apr 2006 06:16:16 -0700, "Martin Sørensen"
<santana.sorensen@get2net.dk> wrote:

>Jeg har brugt Nærum 3-4 gange, der har aldrig været mere end 5-10
>minutters ventetid.

Hov ja - det i Nærum havde jeg helt glemt. Tak for tippet Kim &
Martin. Tror jeg nok vil satse på at køre der forbi så. :)

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 21-04-06 07:54

Der ligger også et i Karlslunde på politistationen.