Pssstt-lyde fra bremsen
Fra : Bart

Dato : 19-04-06 20:29

Har lige et lille spørgsmål, som jeg ville høre om der var nogle kloge
hoveder herinde som ved noget om...

Når jeg slipper bremsen kommer der ofte en pssst-lyd derfra. Er det skidt?

/Bart

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-06 20:36

"Bart" <xxx@xxx.xxx> skrev i en meddelelse
> Har lige et lille spørgsmål, som jeg ville høre om der var nogle kloge
> hoveder herinde som ved noget om...
>
> Når jeg slipper bremsen kommer der ofte en pssst-lyd derfra. Er det skidt?

Det skal være sådan hvis det er en lastbil med tryklyft

Hvad er det for et køretøj?

--
Tom

Fra : Bart

Dato : 20-04-06 15:53

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> Det skal være sådan hvis det er en lastbil med tryklyft
>
> Hvad er det for et køretøj?

Det er en Peugeot 206

Fra : Møller

Dato : 19-04-06 21:01

"Bart" <xxx@xxx.xxx> wrote in message
> Har lige et lille spørgsmål, som jeg ville høre om der var nogle kloge
> hoveder herinde som ved noget om...
>
> Når jeg slipper bremsen kommer der ofte en pssst-lyd derfra. Er det skidt?

Hvis det kun er skidt, Prøv at vask den

..
..
..

Jo det er alvorligt ment, hvis det er en skivebremse, så kan der være skidt
i kaliberen, og da den er beregnet til at modstå vand, salt og andet "skidt"
så prøv at spul dem.

Jeg går ud fra, at du har kontrolleret at der er belægning tilbage på
klodserne og bakker

Møller

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-06 08:03

den psst,lyd du kan høre kommer fra vacumforstærkeren...når du slipper
bremsepedalen sker der en trykudligning i den. >

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.162.45.90)

Fra : Bart

Dato : 20-04-06 15:54

<j.høyer.> wrote in message
> den psst,lyd du kan høre kommer fra vacumforstærkeren...når du slipper
> bremsepedalen sker der en trykudligning i den. >

Okay. Undre mig bare over at den lige pludselig er begyndt på det. Lydene er
rimelig høje.