Forsikring af special bil <-- ...hvor??
Fra : Thomas Krath

Dato : 18-04-06 20:55

Hej NG,

nogen som har en kontakt til en assurandør, som er til at tale med hvad
angår bilforsikring og andre forsikringer? Send gerne mail el. post i denne
tråd.

På forhånd tak :)

--
Mvh/TK
http://www.tkrath.dk/forum/dfb/performance-vectra.wav

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-06 23:07

"Thomas Krath" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG,
>
> nogen som har en kontakt til en assurandør, som er til at tale med hvad
> angår bilforsikring og andre forsikringer? Send gerne mail el. post i
> denne tråd.

Hvad bil drejer det sig om?

Hvis ikke du vil ind på fakta, så skal jeg bruge vognens nypris, dagspris
samt vægt... og farven på nummerpladerne :)

Kan nævne at jeg giver 4800kr incl. kasko/friskade for min V6'er.

--
Mvh Bjørn :)
Opel Vectra 24v - Rigtige biler når omdrejningsbegrænseren i 5. :)

Fra : Thomas Krath

Dato : 19-04-06 20:32

> Hvad bil drejer det sig om?

1993 BMW E36 M3, nyvognspris ca. 850 tkr., vægt ca. 1400 kg., hvide plader.

> Hvis ikke du vil ind på fakta, så skal jeg bruge vognens nypris,
> dagspris samt vægt... og farven på nummerpladerne :)

Et navn og tlf.nr. er klart at foretrække, da der er en række forhold som
har indflydelse på prisen, som jeg ikke kan skrive her.

Fra : Thomas Krath

Dato : 21-04-06 19:11

Thomas Krath wrote:

> [...]
>
> Et navn og tlf.nr. er klart at foretrække, da der er en række forhold
> som har indflydelse på prisen, som jeg ikke kan skrive her.

Har du fundet ud af noget el. hva?? :)

Fra : MK

Dato : 24-04-06 11:07

> Har du fundet ud af noget el. hva?

Hva' - vil jég tro

Forget it - den danske forsikringsbranche er ikke gearet til
at tage chancer ifm. de unge mennesker. Det er for dyrt... :)

Fra : Michael

Dato : 24-04-06 11:25

On Mon, 24 Apr 2006 10:07:25 GMT, "MK" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk>
wrote:

> [...]
>
>Forget it - den danske forsikringsbranche er ikke gearet til
>at tage chancer ifm. de unge mennesker. Det er for dyrt... :)

Det forstår man jo godt med den ulykkesstatistik de lægger for dagen.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 24-04-06 11:27

wrote:

> [...]
>
>Forget it - den danske forsikringsbranche er ikke gearet til
>at tage chancer ifm. de unge mennesker. Det er for dyrt... :)

Er det ikke på et noget sent tidspunkt i opvæksten at du begynder at
fortælle knægten sandheden?

Gu' ved hvordan det spændte af da du var i gang med bierne og
blomsterne?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : MK

Dato : 24-04-06 11:33

> Er det ikke på et noget sent tidspunkt i opvæksten at du begynder at
> fortælle knægten sandheden?

Næh, det var jo ikke noget problem da jég var ung.
Sså det er jo blot den fortsatte udvikling, hvis du forstår :)

> Gu' ved hvordan det spændte af da du var i gang med bierne og
> blomsterne?

Nu kender jeg jo ikke dit afkom, fra dengang du var