185/70/13
Fra : Ukendt

Dato : 18-04-06 19:50

Findes der ordentlige dæk i formatet 185/70/13 ?

Hvad vil i anbefale ?
Jeg vil ha Michelin, men en
bekendt siger GoodYear.
Er det ikke ligegyldigt til
min nyklassiker ?
Tror jeg er godt tjent med
'stive' og hårde dæksider...
er der forskel på dêt også ?

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 18-04-06 19:59

"Olesen" <n/a> wrote in message
> Findes der ordentlige dæk i formatet 185/70/13 ?

www.daekpriser.dk kan du indtaste formatet, og vælge Michelin - den
finder så top steder i landet hvor de har Michelin MXT i denne lidt
middelalderlige størrelse - den ene er i Give, er det ikke i nærheden af det
sted i det mørke Jylland hvor du kommer fra ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-06 16:19

> [...]
> middelalderlige størrelse - den ene er i Give, er det ikke i nærheden af
> det sted i det mørke Jylland hvor du kommer fra ?

Er blevet tilbudt 4 stk. Kormoran dæk 185/70*13 monteret osv
til kr. 1950,- incl. moms.

Er det OK dæk eller skal man gi' lidt mere og få
en rigtig mærkevaredæk ?

Synes 2000,- lyder lidt vildt for sådan et no-name dæk, selvom
bilen ikke er en Ferrari, kun tæt på.:

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 19-04-06 16:39

> Er blevet tilbudt 4 stk. Kormoran dæk 185/70*13 monteret osv
> til kr. 1950,- incl. moms.
>
> Er det OK dæk eller skal man gi' lidt mere og få
> en rigtig mærkevaredæk ?

Når jeg kunne få 4 stk. Michelin MXT for 2200, ville jeg ikke et sekund
tænke på at købe noget udefinerbart for 1900......

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 19-04-06 16:39

Olesen skriver:

> Er blevet tilbudt 4 stk. Kormoran dæk 185/70*13 monteret osv
> til kr. 1950,- incl. moms.

Kan du selv hente i Galten, vil jeg tro at du kan få Pirelli P2500 EURO,
175/70-13, 82T til selvsamme pris.

> Er det OK dæk eller skal man gi' lidt mere og få
> en rigtig mærkevaredæk ?

Jeg ville gå efter et mærkevaredæk

> Synes 2000,- lyder lidt vildt for sådan et no-name dæk, selvom
> bilen ikke er en Ferrari, kun tæt på.:

Husk på at det eneste der holder dig på vejen er dækkene. Er det noget
skod kan det let være forskellen i at du kører galt.

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : John Sahl

Dato : 18-04-06 19:57

Olesen wrote:
> Findes der ordentlige dæk i formatet 185/70/13 ?
>
> Tror jeg er godt tjent med
> 'stive' og hårde dæksider...
> er der forskel på dêt også ?

Stive og hårde dæksider findes ikke i 185/70-13

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede