Kan en Suzuki Grand Vitara klare sig offro~
Fra : Tue Jensen

Dato : 18-04-06 12:26

Tjaa overskriften sig vel det meste: Kan en Suzuki Grand Vitara klare sig
offroad? (vi snakker den nye model)

--
Tue

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 18-04-06 13:09

Tue Jensen wrote:
> Tjaa overskriften sig vel det meste: Kan en Suzuki Grand Vitara klare
> sig offroad? (vi snakker den nye model)

Ja... Men sammenlignet med hvad?

Fra : Tue Jensen

Dato : 18-04-06 13:29

On Tue, 18 Apr 2006 14:08:56 +0200, Morten Fruergaard wrote:

> Ja... Men sammenlignet med hvad?

Jeg har intet at sammenligne med. Det er lige så meget et spg. om, at hvis
man køber en Grand Vitara for at køre lidt offroad i fritiden, er det så et
dårligt valg af bil?

--
Tue

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 18-04-06 14:06

Tue Jensen wrote:
> Jeg har intet at sammenligne med. Det er lige så meget et spg. om, at
> hvis man køber en Grand Vitara for at køre lidt offroad i fritiden,
> er det så et dårligt valg af bil?

Det kommer an på, hvor meget offroad du vil køre...
En Pajero, Patrol LandCruiser mv. er bedre.

Men hvis du hæver Suzukien lidt, sætter nogle terrændæk på så kan den nok
godt klare det, som du vil...

Fra : Michael Schrøder

Dato : 18-04-06 13:11

"Tue Jensen" <tuesjensen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Tjaa overskriften sig vel det meste: Kan en Suzuki Grand Vitara klare sig
> offroad? (vi snakker den nye model)

Hjulene er lidt små, og mønsteret er ikke særlig groft. Frihøjden er heller
ikke særlig stor.
Den har reduktionsgearkasse som hjælper meget, men efter min mening er det
ikke en RIGTIG offroader

I den netop overståede påske var der det sædvanlige Toyota 4WD træf i
Oksbøls militærterræn - og der var selvfølgelig mange Toyotaer, men nok lige
så mange Nissaner. Suzukier er der også lidt af, men de er gamle,
(vold)ombyggede og uindregistrerede og vist især gode pga. deres lave vægt.
Blandt de deltagende gadebiler så jeg ikke nogle Suzukier i decideret
offroad-terræn.

/Michael - Toyota LC LJ-70 1986

Fra : fdgsd

Dato : 18-04-06 13:03