Kan i anbefale 307 SW
Fra : Soren Vittrup

Dato : 18-04-06 08:24

Vi skal have fundet en afløser for Octavia combi - og skal have bedre
plads til 3 på bagsædet. 307 i den 5-7 personers er smart lavet, men
skal man holde på værksted med den hele tiden eller hvad?

Vi sigter efter en 2.0 benzin eller Diesel, da vi kører med campingvogn.

Søren

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-04-06 08:41

Soren Vittrup skriver:

> Vi skal have fundet en afløser for Octavia combi - og skal have bedre
> plads til 3 på bagsædet. 307 i den 5-7 personers er smart lavet, men
> skal man holde på værksted med den hele tiden eller hvad?

307 er en fin bil til pengene, hvis man køber den brugt.

Fra ny kommer du til at lide under en høj afskrivning, på grund af
"brandrygter".
http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/407898D4-D511-4BF5-8234-13B459F64556/0/7275.pdf

Men den er ikke problemfri.....

Nybilstest:
http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/74E1F90C-AF19-44BC-B64F-6772EB946C3F/0/stortest307.pdf

Husk at har du folk på "3. stolerække" sidder de i den deformerbare
zone, hvis nogle kører op i røven af dig...

Octavia nybilstest fra 2004:
http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/7C732124-77FC-48DB-86EC-67E379EE7933/0/1420.pdf
Hvor det blandta ndet fortælles at den har fået bedre plads på bagsædet.

Den gamle modelhar fået en forrygende brugtbilstest
http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/22A447C2-0C0A-4ECF-B32D-984001F619BF/0/6467.pdf

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Anders

Dato : 18-04-06 09:31

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> Soren Vittrup skriver:

Det er en dejlig bil, det med værstedsbesøg er vist meget forskelligt hvor
uheldig man er.
For at gardere dig vil jeg foreslå at du handler med en forhandler du
virkeligt har tillid til og som har et godt ry.
Hvis det er den nye model du går efter så har jeg prøvet den med 1.6hdi
motoren, den kører rigtigt godt. Ved dog ikke om den er lige lille nok til
en campingvogn.

> Fra ny kommer du til at lide under en høj afskrivning, på grund af
> "brandrygter".

Det er en skrøne:
http://www.bilpriser.dk/analyse.do?ANALYSISID=150

> Men den er ikke problemfri.....
Enig, den dag en problemfri bil opfindes vil jeg have en, om så den er
lilla....

> Octavia nybilstest fra 2004:
> http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/7C732124-77FC-48DB-86EC-67E379EE7933/0/1420.pdf
> Hvor det blandta ndet fortælles at den har fået bedre plads på bagsædet.

Tja, Syntes nu stadig der mangler plads på bagsædet. Sidder der 3 voksne
skal de yderste ikke være over 180.

Mvh
Anders

Fra : Bo Velschow

Dato : 18-04-06 09:47

"Anders" <nejtaktilspam@hotmail.cmo> skrev i en meddelelse

> Det er en skrøne:
> http://www.bilpriser.dk/analyse.do?ANALYSISID=150

Den undersøgelse er vist ikke særlig meget værd, idet den er over 3½ gammel!
Det er vist alment kendt, at flere af PSA's biler taber (har tabt) voldsomt
i værdi pga. mildt sagt ustabil kvalitet - men derfor kan man da alligevel
håbe, at nye biler ikke er lige så fejlbehæftede som tidligere modeller (og
derfor ikke vil tabe voldsomt i værdi).

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-04-06 10:39

Anders skriver:

> Det er en dejlig bil, det med værstedsbesøg er vist meget forskelligt hvor
> uheldig man er.

Tør man tage chancen ???

> Det er en skrøne:
> http://www.bilpriser.dk/analyse.do?ANALYSISID=150

Nix.

> Tja, Syntes nu stadig der mangler plads på bagsædet. Sidder der 3 voksne
> skal de yderste ikke være over 180.

Stationcarudgaven er nu ret fin....

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 18-04-06 20:24

Det ser ikke helt tosset ud her http://www.whattowcar.com/

--
Keld Rasmussen
som går og venter på en 307 1,6 HDI stc. som skal hentes i næste uge