Gør Det Selv bog om Mazda 232F Årgang 2000
Fra : Niels Henriksen

Dato : 17-04-06 17:09

Jeg er på udkig efter en Gør Det Selv bog om min bil, en Mazda 232F årgang
2000. Jeg er lidt træt af at rulle forbi mekken når jeg skal have skiftet
noget i den.

--
Niels Henriksen
www.netopcom.dk

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 18-04-06 18:25

"Niels Henriksen" <news@biggs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2000. Jeg er lidt træt af at rulle forbi mekken når jeg skal have skiftet

Kig efter bogen til mazda 323F, så kommer du nok længere ... ;c)

Michael

Fra : Niels Henriksen

Dato : 18-04-06 22:12

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> wrote in message

> Kig efter bogen til mazda 323F, så kommer du nok længere ... ;c)

Oki... det vil jeg så gøre ;)

--
Niels Henriksen
www.netopcom.dk