Dodge Ram Runner V10
Fra : Henning Kjærgaard

Dato : 17-04-06 09:40

Hej

Jeg har brug for lidt viden om denne bil.

Dodge Ram Runner V10

Nogen som ved hvor jeg kan finde info om denne bil.
Tænker her på vægtafgift, km/l og gerne meget mere.

Nogen som ved noget om reservedelespriser på Dodge biler?
Hvis man skal samligne Dogde med et mere kendt mærke, hvilken vil det
så være? (kvalitet)

Hvis nogen kender til Dogde Ram biler, så del gerne viden!

Venlig hilsen
Henning

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 17-04-06 10:18

Henning Kjærgaard (slet DFT73) wrote:
> Hej
>
> Jeg har brug for lidt viden om denne bil.
>
> Dodge Ram Runner V10
>
> Nogen som ved hvor jeg kan finde info om denne bil.
> Tænker her på vægtafgift, km/l og gerne meget mere.

Hvis du spørger til km/l har du ikke råd...

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 17-04-06 10:38

Henning Kjærgaard wrote:

> Hvis man skal samligne Dogde med et mere kendt mærke, hvilken vil det
> så være? (kvalitet)

Dodge er en del af DaimlerChrysler og langt hen af vejen er Chrysler og
Dodge det samme mærke. Der findes Dodge Neon og Dodge Stratus som jo
her i europa er kendt som Chrysler Neon og Chrysler Stratus.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Neser

Dato : 17-04-06 17:48

>Dodge er en del af DaimlerChrysler og langt hen af vejen er Chrysler og
>Dodge det samme mærke. Der findes Dodge Neon og Dodge Stratus som jo
>her i europa er kendt som Chrysler Neon og Chrysler Stratus.

DaimlerChrysler Group er, udover Chrysler og Dodge, også Jeep og Mercedes.

Der er jo en del sammenfald eks:

Dodge Sprinter = Mercedes Sprinter
Dodge Magnum = Chrysler 300C
Dodge Caravan = Chrysler Voyager
og som du nævner:
Dodge Neon/Stratus = Chrysler Neon/Stratus

Ydermere kan jeg da fortælle at både Chrysler 300C og Jeep Grand Cheeroke,
begge i 3,0 CRD, kører med identiske motore, som er den nye 3,0 V6
turbodiesel fra Mercedes.

Slutteligt, vil jeg nævne at Ejner Hessel A/S kan skaffe Dodge dele, og skal
endda til at sælge Dodge biler indenfor nærmeste fremtid. Om der er andre af
Chrysler/Jeep/Mercedes forhandlerne der kan skaffe dele hjem/sælger Dodge
biler, ved jeg ikke med 100% sikkerhed, men det skulle ikke undre mig at
enhver der sælger Chrysler/Jeep dele nok også kan skaffe Dodge dele hjem.

- Neser

Fra : Eges

Dato : 22-05-06 22:40

> [...]
>
> Ydermere kan jeg da fortælle at både Chrysler 300C og Jeep Grand Cheeroke,
> begge i 3,0 CRD, kører med identiske motore, som er den nye 3,0 V6

og endvidere...

Chrysler Vision = Dodge Intrepid = Chrysler concorde....( med meget små
afvigelser)
og chrysler 300 M ( motor og gearkasse)

Fra : Eges

Dato : 22-05-06 22:47

ups ... chrysler vision i usa = eagle vision

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : Eges

Dato : 22-05-06 22:40

Fra : Kim S

Dato : 17-04-06 14:47

"Henning Kjærgaard (slet DFT73)" <lupo3l@DFT73mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har brug for lidt viden om denne bil.
>
> Dodge Ram Runner V10
>
> Nogen som ved hvor jeg kan finde info om denne bil.
> Tænker her på vægtafgift, km/l og gerne meget mere.

Det er vist ikke km/l men nærmere l/km )
Men en V10 må man betale for i forbrug...

Mvh, Kim