Hovsa Renault (det er vist en om'er)
Fra : Kim Kristensen

Dato : 17-04-06 09:21

Ja så kan nok så mange stjerner vist være forbavsende ligegyldigt.

http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story/0,2789,807215,00.html

Med venlig hilsen Kim

Fra : KASO

Dato : 17-04-06 10:20

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Ja så kan nok så mange stjerner vist være forbavsende ligegyldigt.
>
> http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story/0,2789,807215,00.html

Ja - det var en "smutter". De har dog gjort meget ud af tilbagekaldelsen -
jeg har både fået den fra forhandleren/importøren og via CRM så de var helt
sikre på at ramme alle.

Fra : JS

Dato : 17-04-06 10:31

KASO wrote:
> [...]
> tilbagekaldelsen - jeg har både fået den fra forhandleren/importøren
> og via CRM så de var helt sikre på at ramme alle.

Det var der mange der kunne lære noget af.

Fra : Kim Kristensen

Dato : 17-04-06 16:39

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det var der mange der kunne lære noget af.

Præcist, det med at gøre det rigtigt første gang er altid godt. Dog strikker
Renault næppe deres sikkerhedsseler og beslag selv, men der er nok en
underleverandør der skylder kvajebajere.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-04-06 11:14

KASO skriver:

> Ja - det var en "smutter". De har dog gjort meget ud af tilbagekaldelsen -
> jeg har både fået den fra forhandleren/importøren og via CRM så de var helt
> sikre på at ramme alle.

Ikke som "pøjgøj" der "lader stå til" med elfejl og posefjedre ?

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Kim Kristensen

Dato : 17-04-06 16:34

"KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Ja - det var en "smutter". De har dog gjort meget ud af tilbagekaldelsen -
> jeg har både fået den fra forhandleren/importøren og via CRM så de var

Jo jo det er da fint nok at de retter problemet, frem for at forsøge tie det
ihjel.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 17-04-06 11:14

KASO wrote:

> Ja - det var en "smutter". De har dog gjort meget ud af tilbagekaldelsen -
> jeg har både fået den fra forhandleren/importøren og via CRM så de var helt
> sikre på at ramme alle.

Jeps, Jeg blev også ringet op af et eller andet call center og fik et
brev fra mit lokale værksted.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann