Køb af Transporter/Caravelle
Fra : Ole Frederiksen

Dato : 16-04-06 22:58

Hej Folkens

Vi overvejer kraftigt at anskaffe en Transporter/Caravelle i prislejet
100.000-120.000.

Det skal være diesel.

Hvad er der af ændringer på T4 modellen fra den kom i (1990?) og til den
blev afløst?

Hvad er forskellen på en Transporter og en Caravelle?

Hvad skal jeg kigge efter eller være opmærksom på?

M.v.h. Ole Frederiksen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-04-06 06:26

Ole Frederiksen skriver:

> Hvad skal jeg kigge efter eller være opmærksom på?

"Mug" (rust)

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-06 08:05

"Ole Frederiksen" <olebaltzer@SLET_DETTEmail-online.dk> skrev i en
meddelelse news:4442bdf9$0$193$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hej Folkens
>
> Vi overvejer kraftigt at anskaffe en Transporter/Caravelle i prislejet
> 100.000-120.000.
>
> Det skal være diesel.

Du skal nok gøre op med dig selv om det skal være en 2,4 D eller en 1,9 el.
2,5 TDi

> Hvad er der af ændringer på T4 modellen fra den kom i (1990?) og til den
> blev afløst?

Det v ed jeg faktisk ikke - prøv (hvis du ikke får svar her) at kigge på
www.caravelle.dk

> Hvad er forskellen på en Transporter og en Caravelle?
Generelt er Caravelle med sæder i - og dermed vinduer hele vejen rundt, men
der findes caraveller som varevogn (supervan) og der findes Transportere der
er indrettet som bus.

> Hvad skal jeg kigge efter eller være opmærksom på?

Rust, rust og rust. Sørg for at få en bilen der er undervognsbehandlet, hvis
du kan - de har tendens til at ruste i panelerne, dørene, omkring vinduerne,
i bunden i samlingerne - med andre ord skal du kigge efter rust *overalt*.

Mvh Tommy