Undskyld, men fik måske ikke udtrykt at det er selve plasic'en på sikringen
der smelter og løber ned, så den bliver da noget varm. Men selve metallet er
helt.
Klippede i går ledningerne bagpå sikringsboksen, og monterede en ekstra
sikringsholder med tilhørende ledninger med 2 kronemuffer. Måske kan det
løse problemet. Ellers prøver jeg at gi' radioen egen sikring.
Kan det ske hvis der bliver sat ekstra strøm til som starthjælp? Har fået
starthjælp et par gange.
Telemand
"michael" <mlholm@jubii.dk> skrev i en meddelelse
news:000301c661a3$65e29730$76ba0751@autoatlas.local...
> der er ingen forskæld om din sikring springer eller smelter!! (hvis det er
> metallet i sikringen der smælter)
>
> 1).
> hvis det er din autoradio der springer sikringen skal du prøve at koble
> den
> diregte til dit batteri det giver mere strøm til din radio, og du slipper
> for
> spændingsfald i dit i forevejen underdimintioneret ledningsnæt.
>
> 2).
> Hvis du ikke hved hvad der får din sikring til at smælte skal du starte
> med at
> tænde for ALT ind til at sikringen springer/mælter, prøv først uden
> tænding ON der
> efter med tænding ON.
>
> MVH
> Michael
> (også en trofast Kadett mand)
> "Telemand" <mailto:skipper@nospamit.dk> skrev i en meddelelse
> "Hjælp! Min gamle Kadett smelter sikringen"
>
>> Hjælp! Min gamle Kadett smelter sikringen, men den springer ikke.
>> Har mont. radio/cd og koblet til den sikring, hvor katastrofeblink, indv.
>> lys samt ur skal kobles til. Det står også på pladen til at dække
>> sikringsboksen.
>> Har nu været udsat for at (blad)sikringen smelter et par gange, men den
>> er
>> ikke sprunget.
>> Bilen lader lidt over 13,5 volt, og det er jo ikke for meget, den må
>> gerne
>> gå op på 14.
>> Hvor skal man søge efter fejlen???
>> Telemand
>>
>>
>>
>>
>
> -- Sendt via
http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.107.97.239)
> -- Vis din bil frem på
http://www.bilgalleri.dk
>