Originale alu-drenge til 206'er
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 16-04-06 07:55

Hej med jer

Min svoger har sådan en 206HDI'er, og han går pænt meget op i, at alt
udstyr skal være originalt. Faktisk så meget, at hvis ikke han kan få
originale Peugeot alu-drenge til rimelig penge, så vil han hellere køre på
stål (!)

Hvad kender I af billige steder - også gerne i Nordtyskland og på nettet ?

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : MK

Dato : 16-04-06 08:08

"Bo Kamp Dudek" <bo@familiendudek.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> stål (!)
> Hvad kender I af billige steder - også gerne i Nordtyskland og på nettet ?

Jeg forstår ikke indholdet i din posting. Du skriver, din svoger kun
vil ha' originalt tilbehør, og nu vil du gerne høre om billige steder?

Skal det forstås således, at du ønsker link til en autoriseret forhandler,
der sælger billigt originalt tilbehør?

Eller ønsker du link til en billig underleverandør, der sælger det
"originale" tilbehør - da det er de færreste fabrikker, der selv ud-
vikler og producerer det originale tilbehør...

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-06 09:16

"MK" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> "originale" tilbehør - da det er de færreste fabrikker, der selv ud-
> vikler og producerer det originale tilbehør...

Jeg forstår heller ikke hvorfor han ikke bare henvender sig hos pug. når
det kun må være originalt.....så udelukker det jo ligesom alle andre
muligheder

--
Tom

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 16-04-06 11:32

[...]

> Jeg forstår heller ikke hvorfor han ikke bare henvender sig hos pug. når
> det kun må være originalt.....så udelukker det jo ligesom alle andre
> muligheder

jeg var ikke klar over, at det kun var peugeot, der solgte peugeot dele i
Danmark.. jeg havde en idé om, at der måske fandtes nogle billige(re)
alternativer, men stadig med samme vare..

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Brian

Dato : 16-04-06 13:43

Bo Kamp Dudek wrote:

> jeg var ikke klar over, at det kun var peugeot, der solgte peugeot
> dele i Danmark.. jeg havde en idé om, at der måske fandtes nogle
> billige(re) alternativer, men stadig med samme vare..

På nogle fælge, kan det lille logo inde i midten af fælgen skiftes.
Hvis han finder sådan et sæt, og køber en kapsel med en løve på,
kan ingen umiddelbart se at den ikke er original...

/Brian

Fra : Lars Knudsen

Dato : 16-04-06 09:22

On Sun, 16 Apr 2006 08:55:25 +0200, Bo Kamp Dudek
<bo@familiendudek.dk> wrote:

> [...]
>stål (!)
>
>Hvad kender I af billige steder - også gerne i Nordtyskland og på nettet ?

Måske han kan finde nogen pæne - brugt - på ebay?

** Lars