Leje af fornuftig, billig, bil i storkøben~
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 15-04-06 19:16

Hej!

Hvor kan man leje en bil til en god pris i storkøbenhavn? Den skal bruges i 4-5
dage og skal en tur til Århus/Ringkøbing i det tidsrum... Der er ikke specielle
krav bare der kan være et par tasker og en chauffør :)

Hvor ville i leje bilen henne? Nej, jeg tror ikke det bliver lejetlig.dk e.lign.
da det virker _for_ luset (især hvis skramlet går istykker undervejs...).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : MK

Dato : 16-04-06 09:31

> [...]
> i 4-5 dage og skal en tur til Århus/Ringkøbing i det tidsrum... Der er
> ikke specielle krav bare der kan være et par tasker og en chauffør Hvor

Da vi havde problemet i decmeber, lejede vi en Ford Focus C-max af Europcar,
idet de kører med et tilbud, der inkluderer en tankfuld benzin samt en
bropassage
tur/retur. Da vi afleverede bilen, var der nul km resternde på
kørselscomputeren :)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-04-06 11:16

Hej!

MK wrote:

> [...]
> idet de kører med et tilbud, der inkluderer en tankfuld benzin samt en
> bropassage tur/retur. Da vi afleverede bilen, var der nul km resternde på

Tja, de virker faktisk rimelige i pris. Man kan leje en bil i Fiesta-størrelsen
for 790,- inkl. 300km for en weekend. Dertil kommer så broafgift og bensin, men
det ville der jo alligevel hvis min far skulle have lånt _min_ bil

(Kan desværre ikke undvære den i den periode han skal bruge den...)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Martin

Dato : 16-04-06 12:41

Hej

Tjek eventuelt flyrejsen.dk - der kan du sammenligne tilbud på tværs af
selskaberne.

Har i øvrigt lige selv, gennem hertz.de, booket en Mercedes C-klasse/BMW
3'er i München for 98 EURO for 3 dage inkl alt Det synes jeg er en ret
skarp pris, selvom vi hellere ville have lejet en 911.... Den kostede så
bare 535 EURO for den samme periode og krævede et AMEX.

Mvh Martin

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-04-06 13:14

Hej!

Martin wrote:

> Tjek eventuelt flyrejsen.dk - der kan du sammenligne tilbud på tværs af
> selskaberne.

Men den virker da ikke i Danmark så vidt jeg kan se. Man kan ihvertfald ikke
afhente her, og det må siges at være et must

--
Mvh, Kim Voss Schrader