¤!"%¤ grus
Fra : Ukendt

Dato : 15-04-06 14:18

Hej

Så skulle alufælgene på igen. Jeg skal fraråde at man skifter dæk på et
grusunderlag
%#!"¤% om ikke bilen hoppede af donkraften (igen) fordi bilen smutter ud til
modsatte side som den bliver hejst op i (dam rullesten)
Heldigvis skete der intet (igen) men det er sidste jeg jeg bruger den
donkraft der følger med bilen. Næste gang ryger bilen ind på stenhøj
liften...det andet er godt nok for farligt.

Brugt endda en flise under donkraften men det gavner nada når hjulet smutter
i modsatte side

Nå men på kom fælgene da

--
Tom

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-04-06 14:46

Tom skrev:

> Hej
>
> Så skulle alufælgene på igen. Jeg skal fraråde at man skifter dæk på
> et grusunderlag

Så prøv en våd græsplæne!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : MK

Dato : 15-04-06 15:16

> Så prøv en våd græsplæne!

Jep, eller sne/is :)

Fra : Peter Weis

Dato : 15-04-06 15:54

Hans Paulin (6310) wrote:

> Så prøv en våd græsplæne!

Der kan donkraften grave sig langt ned.

mvh
peter

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-04-06 16:10

Peter Weis skrev:

> Der kan donkraften grave sig langt ned.

Jeg plejede at lægge noget ragelse (bagerste tandhjul fra en Honda 7½) under
donkraften, og den sank da heller ikke, men 2 gange (mindst!) har jeg
oplevet min tidligere Kadett GSi skride sidelæns
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-04-06 14:46

Tom skriver:

> Så skulle alufælgene på igen. Jeg skal fraråde at man skifter dæk på et
> grusunderlag

Så må jeg hellere skubbe bilen ind i garagen.....

Klaus (nu med 4 næsten rensede alubasser)
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 16-04-06 22:33

> [...]
> liften...det andet er godt nok for farligt.
>
> Brugt endda en flise under donkraften men det gavner nada når hjulet

Mine kom da også på.

Jeg kan anbefale dig en omlægning af indkørslen.
SF-sten er ikke at foragte, som underlag til slige øvelser

Sierra skred ikke den mindste smule.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC + Tipo 1,6i (+ 2x chipping hundene

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-06 23:32

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Mine kom da også på.
>
> Jeg kan anbefale dig en omlægning af indkørslen.
> SF-sten er ikke at foragte, som underlag til slige øvelser
>
> Sierra skred ikke den mindste smule.

Hmm, skraldemanden har godt nok også lagt en seddel med at jeg skal lægge
fliser eller bære posen ud til vejen, men det står ikke øverst på min
opgaveliste (som jeg ikke selv skriver)

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 16-04-06 23:47

> Hmm, skraldemanden har godt nok også lagt en seddel med at jeg skal lægge
> fliser eller bære posen ud til vejen, men det står ikke øverst på min
> opgaveliste (som jeg ikke selv skriver)

Tag og lev livet farligt.
Flyt skraldestativet ud til vejen.
Du kan evt få fat på sådan et med træbeklædning.

Så tør jeg godt love at fliser kommer meget højt på opgavelisten

Eller du kommer selv til at gå ud med skraldet

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-04-06 23:50

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev :

>Eller du kommer selv til at gå ud med skraldet

hvad får dig at tro, det ikke allerede er tilfældet ?

:)

--
jan@stevns.net

Hvem dælen har nu stillet en Nissan i min carport ???

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 17-04-06 00:10

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> hvad får dig at tro, det ikke allerede er tilfældet ?
>
> :)

Skærmrens!
Her og nu.

Det var end ikke overvejet.
Men når et par løjsere kan få ham til at hoppe i havnen,
hvorfor så ikke?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-04-06 06:13

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev :

>Skærmrens!
>Her og nu.

<<<<<<< psssssssssssssst.wav >>>>

>Det var end ikke overvejet.

Altså Uffe !

>Men når et par løjsere kan få ham til at hoppe i havnen,
>hvorfor så ikke?

Netop ;)

Jeg har jo oplevet hans knægt, og så velopdragen han er (var) - tyder
det på Tom også er det ;)