8 eller 10 bens stik i Octavia
Fra : Lars D

Dato : 15-04-06 13:09

1,9 Tdi 90 HK fra 2001??

Tak for hjælpen

/lars d

Fra : Kent Glerup

Dato : 15-04-06 13:11

On 15 Apr 2006 05:08:40 -0700, "Lars D" <lars@detlef.dk> wrote:

>1,9 Tdi 90 HK fra 2001??
>
>Tak for hjælpen

No problem!

Skulle det være en anden gang, så skriver du bare!

/Kent Glerup

Fra : Lars D

Dato : 15-04-06 14:07

he he .... og hjælpen var så i dit tilfælde??

/lars d

Fra : Chrisko

Dato : 15-04-06 14:43

"Lars D" <lars@detlef.dk> wrote in message
he he .... og hjælpen var så i dit tilfælde??

/lars d

Nøjagtig lige så oplysende som spørgsmålet !

Vi lures ... jørn

Fra : Kent Glerup

Dato : 15-04-06 14:57

On 15 Apr 2006 06:06:51 -0700, "Lars D" <lars@detlef.dk> wrote:

>he he .... og hjælpen var så i dit tilfælde??

Mindst lige så god som oplægget.

/Kent Glerup

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-04-06 14:44

Lars D skriver:

> 1,9 Tdi 90 HK fra 2001??

2, 3, 4, 5, 7, 8, 10, 11, 14, 16, 21, 25, og 32.

Vælg selv, hvor i bilen dit stik sidder.

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Lars D

Dato : 15-04-06 16:17

nåh ja - jeg troede jo I alle var tankelæsere og vidste, at det var
til en bokstuning/powerboks fra Landberg...

Men svaret er 10 ... er der en venlig sjæl der fortalte

/lars

Fra : Kent Glerup

Dato : 15-04-06 16:23

On 15 Apr 2006 08:17:12 -0700, "Lars D" <lars@detlef.dk> wrote:

>nåh ja - jeg troede jo I alle var tankelæsere og vidste, at det var
>til en bokstuning/powerboks fra Landberg...

Tjahh.. Og jeg som troede at det var anhængertræk der var tale om...

(Og de som har forstand på anhængertræk og nu roder rundt på gulvet af
grin, kan godt rejse sig igen!)

/Kent Glerup