Mazda 323C og reservedele
Fra : Christian

Dato : 14-04-06 21:40

Hej gruppe

Er der nogen der kender til reservedelspriser på en Mazda 323C? Bruger den
de samme som en alm. 323 - tænker på sliddele som bremser og kobling osv. Er
323C generelt af samme kvalitet som resten af Mazda-serien?

Og er der noget specielt man skal være opmærksom på med denne model?

Mvh. Christian

Fra : co@ch [4130]

Dato : 15-04-06 07:42

"Christian" <nospam@for.me> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er 323C generelt af samme kvalitet som resten af Mazda-serien?
>
> Og er der noget specielt man skal være opmærksom på med denne model?

Jeg har arbejdet for/hos Mazda tidligere, og jeg har ejet en 323C.
Kvaliteten fejler skam ikke noget.

Den jeg havde var udstyret med store fælge og sænket osv osv.
Den kørte som en gocart...fed fornemmelse.

Reservedelsmæssig en det nøjagtig samme reservedele som de andre 323.
Prismæssig er priserne jo faldet noget efter omlægningen af importørfirmaet.
Idag kommer reservedelene ikke via et fordyrende mellemled (Importør) men
direkte fra fabrik til forhandler.

Som alle andre 323 skal du jo kigge godt efter rust i sealingerne i "især"
døre, hjelm og klap.(ses som små bobler under sealing).
Dørene er absolut de værste. så kig godt efter alle steder.
Rust i støddæmpertårn bagi.

Mvh
Bri@n