Man siger ellers at tanker er toldfrie ;-)
Fra : Kim

Dato : 14-04-06 15:44

Ja ja . så skete det .. Den gamle trofaste Golf 2'er fra 85 opgav ævret :-/
Ca. 15 minutter efter at jeg underskrev slutsedlen på en ny Fabia 1.9 tdi
steg lyden af "brændt ventil" til det ulidelige - afsluttet af et grimt
KLONK!!!. Faktisk skete det lige i samme sekund som jeg tænkte "så er du
vist klar til skrotpladsen gamle ven".
Nu er det jo ikke fordi at den ikke har klapret længe (vel et par måneder),
så det skulle jo ske før eller siden at den opgav helt. Men den kunne nu
godt have vist hensyn til at leveringsdatoen for den ny først er d.1/8 :-/
Nå men der er jo nok ikke andet at gøre end at v e n t e på ben bette ny.
Men der er nu godt nok lige pludseligt l a n g t i d til august.

Kim

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-06 16:09

On Fri, 14 Apr 2006 16:44:09 +0200, "Kim" <no@spam.dk> wrote:

> [...]
>Nå men der er jo nok ikke andet at gøre end at v e n t e på ben bette ny.
>Men der er nu godt nok lige pludseligt l a n g t i d til august.

Jeg synes, jeg så en Kadett til 4000 i markedsgruppen, som holdt syn
ca. til deromkring
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Thomas J.

Dato : 15-04-06 08:10

Den Fri, 14 Apr 2006 16:44:09 +0200 sendte "Kim" <no@spam.dk> følgende
røgsignaler:

> [...]
>steg lyden af "brændt ventil" til det ulidelige - afsluttet af et grimt
>KLONK!!!. Faktisk skete det lige i samme sekund som jeg tænkte "så er du

Biler har også følelser, og når man tager den med hen for at se på ny
afløser, så bliver den sgu sur.
Tænk bare hvad din bedre halvdel ville sige til at du åbenlyst
flirtede med en yngre udgave med større forlygter.

Se det i øjnene: Din Golf har simpelthen dumpet dig med et brag pga.
dit utroskab med dens 21 år yngre kusine...

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-04-06 08:12

"Thomas J." skriver:

> Se det i øjnene: Din Golf har simpelthen dumpet dig med et brag pga.
> dit utroskab med dens 21 år yngre kusine...

ROFL...

Klaus
--
Pænt pynt i stuen: