Nogle med Erfaring inden for Fiat Uno 1.0 ~
Fra : Carsten

Dato : 14-04-06 12:55

Hej overvejer at købe mig en lidt mere økonomisk bil til og fra arbejde.

Skal bare være et transportmiddel.

Har mest kig på Fiat Uno 1.0ie nysynet til ca. 10.000 med plader på
der findes flere på "markedet"

skal jeg holde mig væk p.g.a. rust eller hvad siger i?

Evt. hvad skal jeg særligt holde øje med?

--
- "Meld dig som bloddonor og gør en forskel".
Blodbanken i Nykøbing F. kan kontaktes på telefon 54 88 57 20.

Fra : John Sahl

Dato : 14-04-06 12:58

Carsten wrote:
> skal jeg holde mig væk p.g.a. rust eller hvad siger i?

Kun hvis rusten er der, ikke alle sammen er angrebet, så du kan være heldig
at finde en fin bette Uno at tøffe rundt i.

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede