Peugeot 406 coupe 3.0 - priser
Fra : Lars Knudsen

Dato : 13-04-06 21:10

Hej,

Nå.. Nu var vi jo ude og prøvekøre sådan her til formiddag. Vældig
underholdende køretøj da....

Er der nogen der kender intervallet for tandremsskifte i sådan en, og
hvad man cirka skal regne med at det koster på aut. værksted?

Den vi konkret kigger på at købe har et par små bløde buler, uden
lakskade, en lille én øverst bag på højre bagskærm og en anden på
bagklappen (det ser ud som om den er vippet op i noget). Hvis jeg nu
valgte at købe den med dem og senere fik et firma som ChipsAway til at
fixe dem - hvad kan det mon koste at fikse sådan et par småbuler?

** Lars

Fra : Anders Christensen

Dato : 14-04-06 11:21

Lars Knudsen wrote:
> [...]
> valgte at købe den med dem og senere fik et firma som ChipsAway til at
> fixe dem - hvad kan det mon koste at fikse sådan et par småbuler?

Hvorfor ikke betinge købet af at de bliver udbedret inden levering?

Fra : Lars Knudsen

Dato : 14-04-06 17:19

On Fri, 14 Apr 2006 12:21:07 +0200, Anders Christensen
<vladimirr@vladimirr.dk> wrote:

>Hvorfor ikke betinge købet af at de bliver udbedret inden levering?

Det er klart også min tanke at gøre - men det ville være rart lige at
vide hvad det mon ville koste i kr/øre at få det lavet.

** Lars