Hjælp: min bil skal synes!
Fra : Martin Nielsen

Dato : 13-04-06 14:58

Har en Swift fra 93 og er ikke vildt go med værktøj i hånden (læs: elendig)

Der skal laves:

den ene bagdør skal skiftes (har dør)
4 -5 rusthuller i panelerne skal "lappes"
Bremser skal have en ordenlig tur efter 65000 km (ved ikke om man skal ha
nye skiver eller hvad?)
bagskærmkanterne er ikke for kønne men den ene kan måske reddes med
galsfiberspartel - den anden mangler et stykke på ca 5 cm.
Jeg vil selv fortage maling af pladedele når de er monteret, og jeg kan selv
skaffe bremsedele hvis de skal bruges.

Der kan være mere da jeg som sagt ikke ved skidemeget om at syne biler men
vi vil gerne køre i den lidt endnu ;)

Mon der er nogen her der kan hjælpe? Er på Sjælland.

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-06 19:37

"Martin Nielsen" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> vi vil gerne køre i den lidt endnu ;)
>
> Mon der er nogen her der kan hjælpe? Er på Sjælland.

hmm ud fra de rustproblemer du nævner så kunne jeg frygte at der er temmelig
meget mere rust end det du lige kan se. Jeg tror faktisk at jeg enten ville
køre den til syn som den er eller også få en mekaniker til at undersøge
omfanget af rust INDEN der skulle laves noget som helst.
Beløbet til udbedring af rustskader kan løbe op i astronomiske dimensioner
så spørgsmålet er om det kan betale sig.

Det lyder næsten som om du kører Ford

--
Tom

Fra : Michael D Clarke

Dato : 13-04-06 21:05

ja, ford eller opel eller vw eller mercedes = rust

Fra : Esben Taersker

Dato : 14-04-06 02:58

Michael D Clarke wrote:
> ja, ford eller opel eller vw eller mercedes = rust
>

> <snip>

.... jeg gætter på en Suzuki fra først i 90'erne...

/Esben

Fra : Basil

Dato : 14-04-06 00:10

Esben Taersker udtrykte præcist:

> ... jeg gætter på en Suzuki fra først i 90'erne...
>
> /Esben

Ja, det stod der da i oplægget
Som en anden skriver, tjek den grundigt efter.
Den 91'er min kæreste havde så nogenlunde pæn ud, men da den blev
gennemgået, var det sket. Der var huller overalt i den.
Kai