Nyhederne TV2 - hvilken lilousine kørte Pr~
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 12-04-06 19:21

Hej rødder,

Jeg sad lige og så nyheder fra TV2 mens aftensmaden blev indtaget - der var
et klip fra det italienske valg, hvor Prodi kom kørende gennem en port i een
eller anden stor limousine - hvilket mærke var det ?
Mon ikke italienerne er så patriotiske at det var en karosse af italiensk
herkomst ?

Andreas M. Hansen

Fra : Jens

Dato : 12-04-06 19:29

> [...]
> i een eller anden stor limousine - hvilket mærke var det ?
> Mon ikke italienerne er så patriotiske at det var en karosse af italiensk

Jeg tænkte også at det var en flot bil, umiddelbart lignede fronten en
Lancia, har ikke haft tid til at tjekke det yderligere.
MVH
Jens

Fra : Gunnar007

Dato : 12-04-06 19:27

> [...]
> i een eller anden stor limousine - hvilket mærke var det ?
> Mon ikke italienerne er så patriotiske at det var en karosse af italiensk

Så det også ! Syntes det lignede en alfa front
Så mon ikke det var i den stil

Hilsen G

Fra : Martin o

Dato : 12-04-06 19:31

Var det mon en Lancia Thesis? Det skal lige siges at jeg ikke så udsendelsen
Mvh Martin

Fra : MK

Dato : 12-04-06 19:35

"Martin o" <ph1x_FJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Var det mon en Lancia Thesis? Det skal lige siges at jeg ikke så
> udsendelsen

Jeg har lige været i Rom og de kører i 3 klasser.
Alfa 166 til "folket", Lancia Thesis til de lidt finere og Maserati til
ministrene.
Vi taler om de officielle biler. BMW 500-serien blev også brugt

Fra : Brian

Dato : 12-04-06 19:46

Martin o wrote:
> Var det mon en Lancia Thesis? Det skal lige siges at jeg ikke så
> udsendelsen Mvh Martin

Det var ihvertfald en Lancia, og hvis man søger lidt efter Lancia Thesis
med google ligner det meget godt.

Alfa eller Maserati var det ikke, fronten var alt for "doven" med en stor
kølegrill og små runde forlygter... ikke særlig køn.

/Brian

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 12-04-06 19:47

"Martin o" <ph1x_FJERNDETTE@hotmail.com> wrote in message
> Var det mon en Lancia Thesis? Det skal lige siges at jeg ikke så
> udsendelsen
> Mvh Martin

Lancia Thesis var et godt bud ! - den tror jeg det var.

mvh

Andreas M. Hansen