Vedr. Alarm/star spærre.
Fra : Karsten Christoffers~

Dato : 12-04-06 05:38

Hej NG!

jeg har købt ny vogn og overvejer at sætte en startspærre i , hvilke
modeller skal man holde sig til?

mvh

karsten

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-04-06 05:39

Karsten Christoffersen skriver:

> jeg har købt ny vogn og overvejer at sætte en startspærre i , hvilke
> modeller skal man holde sig til?

Hvilken vogn ?

Klaus
--
Yeee-haaa tilbage på dtext, sonofonos er slut

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 12-04-06 05:54

Karsten Christoffersen wrote:
> Hej NG!
>
> jeg har købt ny vogn og overvejer at sætte en startspærre i , hvilke
> modeller skal man holde sig til?

Jeg er nok lidt farvet, men jeg mener at du skal have en Vision i...
Måske siger jeg det fordi at jeg sælger dem og aldrig har problemer med dem
eller også for at tjene lidt lommepenge...

Hvad skal den kunne?

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-06 07:24

> [...]
> Måske siger jeg det fordi at jeg sælger dem og aldrig har problemer med
> dem eller også for at tjene lidt lommepenge...

Ja en vision er også fed nok, alle har dem bare :o/
Har lige sat den store Viper i min, den har også mulighed for start spærre

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-06 07:26

> Ja en vision er også fed nok, alle har dem bare :o/

Og hvis man tager batteriet af og sat det til igen, så kan man bare køre med
bilen, ikke en fed feature..

Mvh
Morten

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 12-04-06 13:23

Juel wrote:

> Og hvis man tager batteriet af og sat det til igen, så kan man bare
> køre med bilen, ikke en fed feature..

Sikke en gang ævl.

1) Der er set i lyset af hvor mange alarmer der er på markedet, ikke ret
mange Vision (%).

2) Hvis alarmen er frakoblet når strømmen fjernes, så forbliver den
frakoblet når strømmen tilsluttes.

Hvis alarmen er tilkoblet når strømmen afbrydes, så forbliver den tilkoblet
når strømmen tilsluttes!

Hvis man "fumler med pluspolen, eller stellen så går alarmen i "tamber mode"
og kan kun "vækkes" igen af importøren.

Så NEJ.

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-06 14:48

meddelelse news:443cf124$0$15781$14726298@news.sunsite.dk...
> Hvis man "fumler med pluspolen, eller stellen så går alarmen i "tamber
> mode" og kan kun "vækkes" igen af importøren.

Det var da ikke specielt smart - så kan bilen vel bare holde der og rådne op
(og få stjålet alt ICE) og kan ikke fjernes før importøren har tid?

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 12-04-06 17:35

Brian A wrote:
> "Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev i en
> meddelelse news:443cf124$0$15781$14726298@news.sunsite.dk...
>
> Det var da ikke specielt smart -

Det synes jeg...

Fra : Karsten Christoffers~

Dato : 13-04-06 05:32

Hej alle

tak for jeres svar..

mvh

karsten

meddelelse news:443d2c25$0$15789$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-04-06 12:30

Karsten Christoffersen skriver:

> tak for jeres svar..

Velbekom.

Hvilken bil har du ?

Klaus
--
Yeee-haaa tilbage på dtext, sonofonos er slut

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-06 12:27

> 2) Hvis alarmen er frakoblet når strømmen fjernes, så forbliver den
> frakoblet når strømmen tilsluttes.

også Vision VAE 318-2700 ??? det er ikke de erfaringer jeg har haft med
den...

Mvh
Morten

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 13-04-06 13:18

Juel wrote:

> også Vision VAE 318-2700 ???

Jep.

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-06 16:09

"Karsten Christoffersen" <oz1g@christoffersen.cc> skrev i en meddelelse
> Hej NG!
>
> jeg har købt ny vogn og overvejer at sætte en startspærre i , hvilke
> modeller skal man holde sig til?

Bare hold dig til det som du mener at kan få udskiftet/repareret inden for
garantiperioden.
Om skidtet går i stykker eller ej, er umuligt at sige på forhånd og det er
sådan ca. det eneste som måtte adskille den ene fra den anden.
Funktionalitet og pris kan man jo selv bare læse sig frem til og vælge ud
fra.

Et godt råd skal være at passe godt på sin manuel, da der som regl altid
kommer et tidspunkt hvor man får brug for den. Jeg synes disse manualer har
været efterspurgt temmelig mange gange her i gruppen.

Jeg selv har en Pager (en alarm med feedback) den er bare kanon da den giver
feedback på helt op til 1 km afstand så jeg kan skynde mig at komme med
boldttræet og smække en person på knæskallerne hvis de skulle køre ind i
mondeo'en

--
Tom