Motorvask
Fra : Yildizhan

Dato : 11-04-06 23:00

Jeg har en Mazda 323 F ´95. Hvor meget kan en omgang motorvask koste ??

Tak Tak'

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-06 08:07

"Yildizhan" <yildizhan_x@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en Mazda 323 F ´95. Hvor meget kan en omgang motorvask koste ??

260,- gætter jeg på

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-06 13:20

"Yildizhan" <yildizhan_x@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en Mazda 323 F ´95. Hvor meget kan en omgang motorvask koste ??

Gør-det-selv eller proff?

Fra : Møller

Dato : 12-04-06 16:30

"Brian A" <brianaxelgaardATgmail.com> wrote in message
> "Yildizhan" <yildizhan_x@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
>
> Gør-det-selv eller proff?

Har du adgang til vaskeplads med olieudskiller?

Møller

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-04-06 18:58

Møller skrev:

> Har du adgang til vaskeplads med olieudskiller?

Hvad fejler ens indkørsel nu?? :)

MVH

Fra : Martin Vollert

Dato : 12-04-06 22:04

Martin Johansen [6000] skrev:

> Hvad fejler ens indkørsel nu?? :)

Det er nu bare bedste hvis der så ligger grus eller rald så vender man
det bare med en rive også er det godt som nyt

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 12-04-06 19:40

"Yildizhan" <yildizhan_x@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en Mazda 323 F ´95. Hvor meget kan en omgang motorvask koste ??

Jeg mener helt bestemt, at FDM kraftigt fraråder vask af motoren. Aftørring
(evt. med lidt (symaskine?)olie) anbefales.

--
Mvh, Peter Ingsø Laursen

Bianca 28 sejlere mødes også på:
http://www.cafecrema.dk