Rain-X?
Fra : Ukendt

Dato : 11-04-06 18:07

Hehe, er der tale om Rain-X samt folk der skal tjene "lidt" på at smørre det
på vinduet?

http://www.bt.dk/bil-camping/artikel:aid=433966/

--
Tom

Fra : -= JF =- priv

Dato : 11-04-06 18:50

> Hehe, er der tale om Rain-X samt folk der skal tjene "lidt" på at smørre
> det på vinduet?

Jeg har brugt Rain-X et par gange - og jeg kan ærligt talt ikke se forskel
på mine erfaringer og beskrivelsen i artiklen... Jeg tror at der er dømt
Rain-X tilsat en håndfuld flabede formuleringer

Mvh John

Fra : Brian S Jensen

Dato : 11-04-06 21:42

> Hehe, er der tale om Rain-X samt folk der skal tjene "lidt" på at smørre
> [...]

Ja, de kan nanobehandle min bare r*v, ka' de

Ligende produkter har jo været kendt i årtier - jeg prøvede det
første gang for ca. 15 år siden da viskertrækket på vores daværende
320i gav op på vej til tyskland - ind i en autoudstyrs-forretning, smøre på
og af sted igen - fungerede fint, dog med den lille (store) hage at viskerne
hoppede hen over ruden.

Og hvad er det for øvrigt for en amatør der har skrevet det - citat :
"Bilfabrikkerne har i årevis arbejdet med en teknik, der kan erstatte de
pladskrævende viskere - hidtil uden succes"

Samtidig skriver de at produktet først virker ved hastigheder over 80km/t
- hvad så under 80km/t ? ingen viskere, eller kan de så bruge nogle mindre
pladskrævende ?

Amatør journalist

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-06 10:24

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> - hvad så under 80km/t ? ingen viskere, eller kan de så bruge nogle mindre

Måske du skulle læse hele artiklen?

Problemet med at få vand og snavs fjernet fra ruden ved hastigheder under 80
km/t håber bilfabrikkerne at kunne løse ved at montere nogle luftdyser, hvor
viskerne nu sidder, som kan blæse vandperler og snavs væk ved lavere
hastigheder.

Fra : Thomas J.

Dato : 12-04-06 10:43

Den Tue, 11 Apr 2006 22:42:09 +0200 sendte "Brian S Jensen"
<m3m5@hotmail.com> følgende røgsignaler:

>Samtidig skriver de at produktet først virker ved hastigheder over 80km/t
>- hvad så under 80km/t ? ingen viskere, eller kan de så bruge nogle mindre
>pladskrævende ?

Der stod noget om installation af luftdyser, der skal agere fartvind
når hastigheden er under 80 km/t.

Men Rain-x og Clearview og hvad fanden de nu ellers hedder, virker da
allerede ved ca. 60 km/t.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04