Montering af solfilm (Aalborg)
Fra : Jan H Larsen

Dato : 11-04-06 13:42

Hej.

Er der nogen der kender et godt sted til at få monteret solfilm på en
Golf2 i Aalborg området, og evt. ved hvad det koster. ?

Venlig Hilsen

Jan H Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-06 19:04

"Jan H Larsen" <larse@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hej.
>

> Er der nogen der kender et godt sted til at få monteret solfilm på en
> Golf2 i Aalborg området, og evt. ved hvad det koster. ?

Jeg vil tro de kan klare det hos dækbutikken i Aabybro. www.daekbutikken.dk
De har tidligere klemt et anlæg og noget forstærker i en bil for mig - og da
der ikke rigtig var plads, må de konstruere en alternativ løsning - det
gjorde de *rigtig* pænt..

Mvh Tommy

Fra : Q

Dato : 11-04-06 22:27

> [...]
>

> Er der nogen der kender et godt sted til at få monteret solfilm på en
> Golf2 i Aalborg området, og evt. ved hvad det koster. ?

Arsa Skilte nede bagved Sanistål.. Prisen kommer an på hvor mange ruder du
skal have "lavet"... Sikkert ikke det billigste sted i byen, men det jeg fik
lavet sidste år var iorden og holder stadig..

/p

Fra : Robin Hood

Dato : 11-04-06 22:39

Hvorfor ikke gøre det selv? Jeg har gjort det på mange af mine biler og det
ser 95% lige så godt ud som når de proff. gør det.

Det koster ca. 2000-3000 at få det gjort hos et firma - og det er da også en
slags penge

Bare hus at spray'e godt med sæbevand på både rude og film inden påsætning

mvh
Robin

Fra : John Sahl

Dato : 11-04-06 22:54

Robin Hood wrote:
> Hvorfor ikke gøre det selv? Jeg har gjort det på mange af mine biler
> og det ser 95% lige så godt ud som når de proff. gør det.

Men det er de sidste 5% der giver det perfekte look, for uanset
hvad, så ER det altså ikke så nemt som nogen tror.

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Peter Juul

Dato : 12-04-06 19:38

"Jan H Larsen" skrev

> Er der nogen der kender et godt sted til at få monteret solfilm på en
> Golf2 i Aalborg området, og evt. ved hvad det koster. ?

Prøv Deko-Manden i Storvorde - Jeg kan ikke huske tlf.nr, men han står ved
www.dgs.dk

Jeg vil tro han kan lave din Golf for en lille 1000'mand..

VenHils
Peter

Fra : Jan H Larsen

Dato : 13-04-06 09:58

On Wed, 12 Apr 2006 20:37:46 +0200, "Peter Juul"
<ptSLET@baandbySLET.dk> wrote:

> [...]
>på www.dgs.dk
>
>Jeg vil tro han kan lave din Golf for en lille 1000'mand..

Hej.

Jeg har fundet ham, tror lige han får et kald.

Tak for infoen.

Venlig Hilsen

Jan H Larsen