forsikring
Fra : TL1000R

Dato : 10-04-06 17:13

har lige haft en lorte oplevelse med mit forsikringsselskab(sønderjysk
forsikring).

skal have min nye bil forsikrit og da jeg har kørt mc i 7 år skal jeg
selvfølgelig have min ansinitet med.

MEN da min mc ikke er ved sønderjysk forsikring så vil de kun give mig
ansinitet hvis jeg flytter mcen over til dem.

problemet er bare at de er 1500 kr dyre end der hvor jeg har nu (tryg).

hvis ikke så skulle jeg starte som nybegynder ved sønderjysk
forsikring.............det stinker sq da.

nogen der har oplevet det samme ?

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 10-04-06 17:37

TL1000R wrote:
> [...]
>
> hvis ikke så skulle jeg starte som nybegynder ved sønderjysk
> forsikring.............det stinker sq da.

Njaa, det er meget normalt at selskaber betinger een slags forsikring på
at man flytter resten også, du har vel fortalt at deres MC-forsikring er
dyrere end den du har idag? Der er ikke så meget at gøre lige her, det
eneste du jo kan gøre er, at sætte alle tallene op (hvad med
indbo/villa/ulykke/osv?) og lægge dem sammen, vælg det selskab der kan
give den laveste præmie ud fra dine kriterier, om det er sønderjysk,
Tryg, Codan eller lign. kan vel så være ligemeget?

Du kan selvfølgelig høre om Tryg kan give dig et godt tilbud på hele
pakken (samt de andre selskaber) og så samtidig sige hvad du er blevet
tilbudt. Hvis man står og vinker med en 3-5 forsikringer plejer de at
kunne finde et godt tilbud frem.

Thomas

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 10-04-06 19:23

TL1000R wrote:
> [...]
> (tryg).
>
> hvis ikke så skulle jeg starte som nybegynder ved sønderjysk
> forsikring.............det stinker sq da.

Næ...
Opret bilen hos Tryg, fortryd efter 10 dage og flyt policen til Sønderjysk
Forsikring

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 10-04-06 22:00

> nogen der har oplevet det samme ?

SKANDALE

Du skulle hellere skirve til mig. Så finder vi ud af noget med de
forsikringer.

Hvad er det for en MC du har? Touring / racer?

Mvh

Jasper