Oldschool kørehandsker
Fra : Bjørn

Dato : 10-04-06 11:30

Hey rødder,

En makker har hentet nyt legetøj i Tyskland. En fin lille sag fra 1968.

Derfor mangler han nogle oldschool kørehandsker, til at matche bilen. Og da
han er kræsen, må det meget gerne være ala dem Brett Sinclair brugte i De
Uheldige Helte :)

Nogen der ved hvor disse kan anskaffes?

--
Mvh Bjørn :)
Opel Vectra 24v - Rigtige biler når omdrejningsbegrænseren i 5. :)

Fra : NS

Dato : 10-04-06 12:37

Bjørn skrev:
> [...]
> han er kræsen, må det meget gerne være ala dem Brett Sinclair brugte i De

Randers Handskefabrik? De kan da sikkert også
specialsy nogle, hvis det skulle være.

NS

Fra : Verner Johnsen

Dato : 10-04-06 16:04

On Mon, 10 Apr 2006 12:30:06 +0200, "Bjørn" <bjornnorgaardsweb.dk>
wrote:

> [...]
>han er kræsen, må det meget gerne være ala dem Brett Sinclair brugte i De

Noget i stil med disse ?

<http://www.vintagecarparts.co.uk/en/2593~classic+style+leather+driving+glove-details/>

Hva' med hjælm og briller, nu vi er i gang

<http://www.vintagecarparts.co.uk/en/list+accessories~helmet,+gloves+*+goggles/>
--
Venlig hilsen Verner
1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-06 20:20

"Verner Johnsen" <vejoh@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Noget i stil med disse ?
>
> <http://www.vintagecarparts.co.uk/en/2593~classic+style+leather+driving+glove-details/>

Bingo!

Eneste fejl er farven; han vil have dem i brune :/

> Hva' med hjælm og briller, nu vi er i gang
>
> <http://www.vintagecarparts.co.uk/en/list+accessories~helmet,+gloves+*+goggles/>

Han har en æggeskal :)

Fra : Verner Johnsen

Dato : 11-04-06 00:03

On Mon, 10 Apr 2006 21:20:13 +0200, "Bjørn" <bjorn[at]norgaardsweb.dk>
wrote:

>Bingo!
>
>Eneste fejl er farven; han vil have dem i brune :/

Det kan jeg godt forstå

Hva' så med at spørge her:

<http://www.leatherglovesonline.com/pages2/md1a-md1b.htm>

eller her:

<http://www.onlygloves.com/cgi-bin/shopper.cgi?preadd=action&key=v016FI145GL&reference=/cgi-bin/shopper.cgi%3Fsearch%3Daction%26keywords%3Dsku:V016%26searchstart%3D0%26template%3DTemplates/SearchResult.html%26sku%3DV016>

Nå, det blev en ret lang URL, men du forstår nok meningen.

Der er også en her:

<http://www.pickupspecialties.com/Wheelskins/gloves500.jpg>

Der er også nogle på eBay:

<http://cgi.ebay.co.uk/NEW-Mens-Porsche-DRIVING-Gloves-by-GRANDOE_W0QQitemZ8251730733QQcategoryZ2994QQcmdZViewItem>

men de er nu også ret mørke.

Så er de her måske bedre:

<http://cgi.ebay.co.uk/FINEST-NAPPA-LEATHER-DRIVING-GLOVES-AUSTRIAN-medium-BN_W0QQitemZ7231636103QQcategoryZ52509QQrdZ1QQcmdZViewItem>

han har for øvrigt flere fine modeller.

Hvis det skal være fint, er der måske noget her:

<http://www.gloveseurope.com/shop/detail.php?artikelid=32>

Og skal vi så slutte med ham her:

<http://www.holden.co.uk/viewProducts.asp?supergroup=&analysiscode=9870&groupname=Gloves&group=056#>

som har nogle lidt nede på siden

Det her var bare et lille udvalg. Der findes mange flere der ude i den
store verden.

Prøv f.eks. at søge efter "driving glove" eller "driving gloves" på
google, men husk, hvis I kommer ind på nogle sider, hvor de skriver
noget om golf, skal I nok huske at bestille højre og venstre handske
hver for sig
--
Venlig hilsen Verner
1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-06 23:16

> On Mon, 10 Apr 2006 21:20:13 +0200, "Bjørn" <bjorn[at]norgaardsweb.dk>
> wrote:

<snip>

Jeg skylder en omgang kage :)

Fra : Verner Johnsen

Dato : 19-04-06 13:31

On Wed, 19 Apr 2006 00:16:04 +0200, "Bjørn" <bjorn[at]norgaardsweb.dk>
wrote:

>Jeg skylder en omgang kage :)

Så er der basis for et stort fremmøde ved næste "træf"
--
Venlig hilsen Verner
1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 19-04-06 14:31

> Så er der basis for et stort fremmøde ved næste "træf"

ALLE kommer undtagen Bjorn ...

--
Per, Esbjerg

Fra : Bjørn

Dato : 19-04-06 14:41

> "Verner Johnsen" <vejoh@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> ALLE kommer undtagen Bjorn ...

Rolig nu - jeg skal nok sørge for glasur ;)

Fra : Møller

Dato : 19-04-06 16:46

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote in message

> "Verner Johnsen" <vejoh@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> ALLE kommer undtagen Bjorn ...

Det er da let klaret:

Vi møder op på en nærmere fastsat adresse nord for Vejle med
ejendomsmæglerkik til Vejlefjord
Vi sikrer os lige at han er hjemme og ikke ved vi kommer )

Møller

Fra : MK

Dato : 18-04-06 23:20

"Verner Johnsen" <vejoh@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det skal være fint, er der måske noget her:
> www.gloveseurope.com/shop/detail.php?artikelid=32>

Hep! - dem har jeg sgu da. I brun !