Se det er en bil fra da far(far) var dreng~
Fra : BJ

Dato : 10-04-06 02:53

Sidder med tillægget fra JP søndag kaldet Tour.

Bladrer stille og rolig igennem det og så på side 18 ...... det er jo
Frandsens Volvo Amazon....

Ganske rigtig Gunnar og (søn) Kim har gennemrestaureret fatters potte fra
1964.

Et dybt imponerende arbejde og ikke mindst glorværdig resultat udført at 2
perfektionister.

Jeg kender både dem "gamle" og "unge" Frandsen fra tidligere tiders herlige
weekender og aftener på Haderslev Modelflyve Klubs pragtfulde bane i
Slivsøen.

Også i hine tider var Gunnars Volvo Amazon i _mint condition_, det samme
gjaldt deres modelfly og ikke mindst skalamodeller af rigtige fly.

Jeg bøjer mig dybt i støvet for disse 2 Volvoentusiaster.

Kigger man her, kan der fås et glimt af Gunnar Frandsens perlehvide Volvo
Amazon, købt fra spritny og nu er genopstået som sådan 40 år efter
(og kald mig Mads, de 2 herrer har garanteret gjort arbejdet, så selv
Göteborg må overgive sig) på diverse forsider af bladet:

http://volvoamazon.dk/Amazonen.html

Desværre er JP´s artikel ikke tilgængelig på nettet. Det fortjener både
bilen og de herrer Frandsen.

PS: Hvis Willys (Horsens) Amazon er lige så flot, må de bestemt køre i
kortege .. rødt og hvidt....

Med ærbødig Volvo-hilsen...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 10-04-06 13:56

> [...]
> at 2 perfektionister.

> Jeg bøjer mig dybt i støvet for disse 2 Volvoentusiaster.

Imponerende. Den er sindssygt flot. Jeg har set en der var lige flot for en
10 år siden. Husker ikke navnet.

Men jeg er lidt træt af at jeg lige skal op og se til min 68'er som har
stået i 8 år nu efter at jeg måtte skrinlægge projektet grundet tid. Bare
jeg dog snart kom igang. Suk.

Men respekt herfra
FOCs