Hvor bliver mine indlæg af?
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 09-04-06 23:10

Hejsa.

Hvordan kan det være, at mange indlæg forsvinder, specielt i denne gruppe?
Det er da muligt at jeg tit skiver noget sludder og vrøvl, men jeg mener da
ikke, at jeg har "banned" mig selv endnu

--
Mvh Jasper

e-mail: ahrensbach@FJERNESpc.dk
"FJERNES" skal, sjovt nok, slettes

Fra : Uffe Ravn

Dato : 10-04-06 00:17

Jasper Norman Ahrensbach wrote:

> Det er da muligt at jeg tit skiver noget sludder og vrøvl,

Det ses ihvertfald tydeligt her

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 10-04-06 02:25

"Jasper Norman Ahrensbach" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
da
> ikke, at jeg har "banned" mig selv endnu

Du går fint igennem her
De manglende indlæg kan skyldes at du bruger TDC's newsserver. Den er til
tider noget ustabil.

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-04-06 06:45

Jasper Norman Ahrensbach skriver:

> Hvordan kan det være, at mange indlæg forsvinder, specielt i denne gruppe?

hop over på dtext.news.tele.dk

Klaus
--
Yeee-haaa tilbage på dtext, sonofonos er slut

Fra : Thomas J.

Dato : 10-04-06 09:18

Den Mon, 10 Apr 2006 00:09:40 +0200 sendte "Jasper Norman Ahrensbach"
<ahrensbach@FJERNESpc.dk> følgende røgsignaler:

> [...]
>Det er da muligt at jeg tit skiver noget sludder og vrøvl, men jeg mener da
>ikke, at jeg har "banned" mig selv endnu

Det har noget med TDC's nye usenet-regler, der blev indført d. 1.
april, at gøre.
I alt sin enkelthed skal du sætte frimærke på inden du trykker afsend.

Ja, en lille joke, men hvorfor har jeg på fornemmelsen at det kommer
om ikke så længe...

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 10-04-06 22:03

> Ja, en lille joke, men hvorfor har jeg på fornemmelsen at det kommer
> om ikke så længe...

Tja... mon ikke.

Denne gik fin t igennem. Men jeg har da også oplevet, at jeg ikke kan se mit
eget indlæg, men derimod svarene???

Men der er sikkert ikke noget at gøre ved det. Så fra nu af, må jeg jo bare
poste alle indlæg 3-4 gange

Mvh

Jasper